Автор Тема: Схема на двигателя  (Прочетена 110940 пъти)

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Схема на двигателя
« -: Февруари 01, 2010, 03:21:26 pm »
Както вече писах, Кларуса ми отказа да пали. Има бензин, има акумулатор, нов стартер, нови свещи...
За идентифициране на проблема обаче е по-лесно, ако имаме схема на двигателя на колата и връзката с компютъра, за да локализираме проблема.

Някой да има схема на Кларус?
Или поне съвет, откъде мога да намеря?
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #1 -: Февруари 02, 2010, 11:18:40 am »
Пуснах да свалям Microcat  от Замундата, но има само един сийдър. А аз си мислех, че сте сийдъри повечето ;)  yahoo
Бавно ще стане, но дано помогне програмката. Благодаря на този единствен сийдър, който и да е той!
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

radkoDI

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 169
  • SOUL 1,6 бензин, МТ; SEAT Toledo - 1,8 LPG
Re: Схема на двигателя
« Отговор #2 -: Февруари 02, 2010, 11:51:52 am »
Довечера ще ударя и аз едно рамо с торента, ако не си го свалил до тогава. Между другото има и тема за микрокат-а, та я погледни относно кракването й, и да споделиш работи ли при теб. Можеш дз използваш и www.kia-trade.ru - там микрокат-а е online.
« Последна редакция: Февруари 02, 2010, 12:00:06 pm от radkoDI »

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #3 -: Февруари 02, 2010, 02:59:14 pm »
Колеги, компютъра на КИА-та е някаква система на Бош. Системата разпознава някаква грешка номер 200, но нямаме информация за това какво означава. Ако някой знае какво се крие под съобщението "грешка номер 200", нека помогне.
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #4 -: Февруари 02, 2010, 04:18:20 pm »
Довечера ще ударя и аз едно рамо с торента, ако не си го свалил до тогава. Между другото има и тема за микрокат-а, та я погледни относно кракването й, и да споделиш работи ли при теб. Можеш дз използваш и www.kia-trade.ru - там микрокат-а е online.

Готово, свали се програмката. Да видим дали ще помогне...
Благодаря за готовността да помогнеш все пак.
Ще пиша пак като има развитие на проблема.

П.С. Оставям програмката да се сийдва от мен, ако някой иска да сваля доде е време.  :-\
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #5 -: Февруари 04, 2010, 11:43:03 am »
Готово, свали се програмката. Да видим дали ще помогне...

Нещо не може да се инсталира. Лоша работа... silen
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #6 -: Февруари 04, 2010, 04:02:50 pm »
Приятели, изглежда че проблема е в системата ключ-имобилайзер-компютър. Майстора, дето се занимава с нея каза, че всичко сочи натам. Сега търсим отнякъде компютър, имобилайзер и ключ, та да ги заменим и да видим дали ще запали.

В Пловдив има една ударена КИА в една автоморга, но ония я разглобили така, че вече не знаят кое е имобилайзера.

Така че продължавам да търся. Някой да има случайно излишни чаркалъци от тоя сорт, за да пробваме поправката?
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #7 -: Февруари 06, 2010, 05:49:29 pm »
Пичове, убедих се, че ние първо тръгваме да решаваме проблемите по възможно най-сложния начин, и чак накрая идва елементарното решение.

Днес дръпнахме КИА-та до Пазарджишкия сервиз на КИА на Стоян Костов. Беше взел специалния тестер за Кларуса вчера от София специално за моя случай. Бучнаха буксата в компютъра и след 5 минути колата беше поправена. Интересното беше, че тя бипна с клаксона няколко пъти сама по време на операцията, а ние с брат ми гледахме като афро-африканци совалка. Накрая майсторчето вика "Качвай се, бипни с клаксона и пали".  rofl
И верно запали от раз.  ;D Повредата била в неразпознаване на ключа, най-вероятно провокирана от клаксон, странично стъкло или нещо друго електрическо, управлявано от компютъра. За мене е необяснимо, ама ето - поправиха я майсторите - евала!
Закачиха ми даже и калобрана след това. :-\

Абе страшни са в тоя сервиз! Само мога да ви ги препоръчам!
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

gugulin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 43
Re: Схема на двигателя
« Отговор #8 -: Февруари 12, 2010, 02:00:16 pm »
Свалих си днес microcat-a, обаче нещо не тръгва, като се опитам да то стартирам от иконата на десктопа пише ---------------------------
Microcat
---------------------------
The version of Microcat you are running is out of date and will not continue to run.

Please update the application and data by installing with the latest version of Microcat.
---------------------------
OK   
---------------------------
А като се опитам да го стартирам от  иконката в директорията където е инсталирав пише - ---------------------------
Microcat
---------------------------
Microcat has not found an authorised dongle.0 Please contact your Microcat helpdesk for assistance.
---------------------------
OK   
---------------------------
и това при положение , че съм го направил точно както е в описанието за кракването- ако някой знае за какво става въпрос , моля да помага

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Схема на двигателя
« Отговор #9 -: Февруари 12, 2010, 03:17:10 pm »
Маунтнете .iso-то и инсталирайте.

От папка crack копирайте файла MCKIA.EXE и го поставете в инсталационната папка ( C:\MCKIA ) и копирайте файла MG16.DLL, поставяйки го в C:\Windows\System32

Това направи ли го?

Цитат
:thumbsup: Изненадващо намерих лесно решение на проблема с пускането програмата: използвайте тази програмка DaterXP . Не се инсталира. Само стартирате и настройвате да ви връща датата при стартиране в месеца и годината, за които ви е Microcat-a. Не съм я ползвал за тази версия на Microcat, но имах същия проблем и с по-новата версия Microcat Kia 04.2009 (Изтеглен от torrents.ru), който реших успешно по гореописания начин.
« Последна редакция: Февруари 12, 2010, 03:46:33 pm от Митето »

gugulin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 43
Re: Схема на двигателя
« Отговор #10 -: Февруари 14, 2010, 09:11:56 am »
Да бе човек, всичко съм направил, не краквам за пръв и последен път  >:(

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #11 -: Януари 28, 2012, 11:12:50 pm »
Момчета, днес проблемът с паленето ми се повтори. Както преди 2 години, след много студена нощ, навън сигурно е било под -15, на сутринта просто отказа да запали. Има ток, има бензин, върти...ама не ще да зацепи. Дръпнахме я до сервиза на КИА-Пазарджик. Погледна я чичо Стоян и констатира, че не се подава ток на свещите. Значи проблемът отново се насочва към компютъра и имобилайзера. Тук обаче идва моя проблем - в Пазарджик няма да могат да ми я оправят, както миналия път, защото от София са отказали да му пращат тестера (или както се казва там уреда за диагностика). Работата е за 2 минути, а без уред не става. Такъв имало и в Пловдив, ама какво сега, да я дърпам чак до там ли?  devil

Това малко ме ядосва. И се замислям дали като си взимам нова кола ще е КИА? Еми няма да е, щом не може да ми се гарантира сервиз наблизо. Ония хора там от КМБ ли са, от Корея ли са, нека са наясно. Като искате да има верига от сервизи на марката, ми помагайте си бе тюфлеци! Сега Кларуса ще го засиля в някое дере и ще си взема друга марка. **** и пръчките ****.
« Последна редакция: Януари 28, 2012, 11:17:38 pm от ivannlbc »
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Схема на двигателя
« Отговор #12 -: Януари 29, 2012, 03:24:50 pm »
кофти работа е тва само с 1-2 за цялата страна 8-)
Що не вземете този от Пловдив :o

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: Схема на двигателя
« Отговор #13 -: Януари 31, 2012, 08:13:43 pm »
Митето, историята продължи така:

В сервиза в Пазарджик успяха да разберат в крайна сметка, че ток не отива до свещите, което с огромна вероятност се случва, защото имобилайзера не разпознава ключа и съответно не дава на компютъра да подаде ток на свещите. Тоест играе си ролята на защита един вид. Да ама в случая греши, защото в ключалката е оригиналния ключ. Както казах и преди, това ми се случва за втори път. И първия път беше адския студ през предната нощ (под -20 С). Така беше и оная нощ, след която не можа да запали.

Така пред мен се отвори единствената възможност да търся помощ от сервиза на КИА в Пловдив. Обадих им се и поисках от тях да дойде човек до сервиза в Пловдив до Пазарджик и да ми поправи имобилайзера за 5 минути. Бях готов и да отида до там, да го забера и да го върна после, като за всичко това си платя естествено. Отговорът бе, че нямат такава практика и че компютъра им за диагностика (или тестера, не знам как точно се нарича) не може да напуска сервиза в Пловдив. Казаха ми да я тегля до там.

Алоооо, 40 км от Пазарджик до Пловдив да тегля кола, в супер сурови зимни условия, за да ми я поправят за 5 минути ли???

Теглих им на ум една нашенска и потърсих алтернативен вариант. Подшушнаха ми за един майстор-електричар в Пазарджик, който "изкормва" имобилайзери. Видяхме се и той каза, че иска да види колата и нищо не обещава. Обясни, че при тези студове прецаканите имобилайзери са много на брой и че се случва често. (Тоест, помислих си аз, ако ония в Пловдив ми оправят проблема, то това ще е временно - до следващия мраз и блокаж на имобилайзера.) Имах причини да му вярвам.

Дръпнахме колата и му я оставих, а той още същата вечер ми се обади, че я е запалил. В момента колата ми пали като кибрит и няма какво да й пречи. От крадци не ме е страх, защото ако някой ми открадне Кларуса, ще ми направи услуга. Така че ако някой си мисли, че е лошо да нямаш имобилайзер...да, но не и при 15-годишна кола, която на пазара струва сигурно под 1500 лв. Проблемът ми е решен един-път-завинаги!

"Благодаря" на смотаняците от КИА-Пловдив и КИА-София, които отказаха на чичо Стоян да му изпратят тестер, за да ми реши проблема.

А за представителите на КИА, ще кажа, че си обичам колата, страшно много пари хвърлих по тази транга, и още ще давам, НО никога повече няма да си купя КИА. ЗАРАДИ ТОВА ОТНОШЕНИЕ КЪМ КЛИЕНТА С КИА, пък била тя и на 15 години.

На всички Майни от сервиз-КИА и на всички Копелета от сервиз-КИА - ****** Ви ******** ****** *******!

Само Стоян от Пазарджик е пич в КИА, да го знаете.

И имайте едно наум с имобилайзерите в арктическия студ.
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Схема на двигателя
« Отговор #14 -: Януари 31, 2012, 08:19:39 pm »
ех,посъбери още малко цензурата моля те 8-)
Иначе за останало какво да кажа.  8-)
Чичо Стоян да е жив и здрав  yahoo