Автор Тема: намалена мощност  (Прочетена 13820 пъти)

WOLF

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
Re: намалена мощност
« Отговор #15 -: Май 24, 2012, 11:37:53 am »
!!!!!!!!!!!!!!КОЛЕГИ ВНИМАВАЙТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Давам ви напълно реален случай. Преди да купиме Кии-те аз имах Форд Мондео 99г. 1.9 ТДИ, а тъста ми имаше Пежо 605 2.1ТДИ последната зима бях започнал да карам с ОМВ Алпин Дизел (около 2месеца) и в един момент нафтовата помпа започна да тече като лейка....оказа, се че е толкова силна добавката в този дизел, че беше прогорила всички гумени уплътнения.......1 месец по късно, тъста ми карайки със същия дизел се вижда в чудо и с неговата помпа при положение, че кара колата от 8-9 години и това му беше първата зима, която беше решил да кара с Алпин.И двете коли бяха продадени след тези проблеми и бяха купени Кии-те, за това колеги много внимавайте по - добре си карайте с обикновен отколкото с дизел + някви измислени "добавки".
И като започне нафтата да желира зимата, вкарваме я в бокса и чакаме да пукне пролетта, така ли?.....
2007 KIA SORENTO, 205hp.

SilverArrow

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
  • Kia Ceed 1.6 CRDI HPE 128hp 2013
Re: намалена мощност
« Отговор #16 -: Май 24, 2012, 05:27:43 pm »
!!!!!!!!!!!!!!КОЛЕГИ ВНИМАВАЙТЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Давам ви напълно реален случай. Преди да купиме Кии-те аз имах Форд Мондео 99г. 1.9 ТДИ, а тъста ми имаше Пежо 605 2.1ТДИ последната зима бях започнал да карам с ОМВ Алпин Дизел (около 2месеца) и в един момент нафтовата помпа започна да тече като лейка....оказа, се че е толкова силна добавката в този дизел, че беше прогорила всички гумени уплътнения.......1 месец по късно, тъста ми карайки със същия дизел се вижда в чудо и с неговата помпа при положение, че кара колата от 8-9 години и това му беше първата зима, която беше решил да кара с Алпин.И двете коли бяха продадени след тези проблеми и бяха купени Кии-те, за това колеги много внимавайте по - добре си карайте с обикновен отколкото с дизел + някви измислени "добавки".
И като започне нафтата да желира зимата, вкарваме я в бокса и чакаме да пукне пролетта, така ли?.....

Ние имаме две Кии 2.0CRDI (140) и 1.6CRDI (115) и зимата на -20 са палили от раз без проблем, нито нафта се желира нито нищо. Ако ти си сипваш някаква автобусна нафта, която се желира просто прави като всички останали пълниш до горе нафта + 1л бензин поне е доказано, че работи. Аз просто споделям моя опит с Алпин Дизел, ти ако искаш си карай с него и си свиркай докато не започнат проблемите.

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: намалена мощност
« Отговор #17 -: Май 25, 2012, 11:19:12 am »
карам моята кола вече 3-та зима и съм изминал повече от 100хил. км.
зимата сипвам САМО обикновен дизел от Лукойл, в много малки изключения съм сипвал Алпин дизел или по други бензиностанции.
Колата ми не е отказвала да запали дори и под -20, във Варна, където всички може би са наясно зимата какъв "ветрилник" е  :-*
Принципно в книжките на автомобилите ни пише, че трябва да се карат само с чист дизел без никакви добавки - така че всеки си прави избора!
Аз карам с "чист" дизел :)
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: намалена мощност
« Отговор #18 -: Май 28, 2012, 09:28:54 am »
И аз карам с "чист" дизел от Лукойл и вече пета зима не съм имал никакъв проблем с паленето.Даже последната зима се случваше да не я карам и да стои пред блока по една седмица в най-големите студове и палеше от раз.Никога не съм слагал добавки в горивото.

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: намалена мощност
« Отговор #19 -: Май 28, 2012, 12:00:42 pm »
Колега Wolf ,
от повече от 5 години караме Сий'д-ове (дизелови) и НЯМА РЕГИСТРИРАН СЛУЧАЙ някой да се оплаче зимата , че е карал колата с обикновен дизел и е имал проблеми с паленето (и никой не си е вкарал колата в бокса с желирана нафта до пролетта) . Да , може да се случи колата да не запали , но това МОЖЕ да се случи под влиянието на странични фактори като проблем с акумулатор , свещи или нещо друго , но не и от обикновената нафта.
В Росия почти не се продават дизелови Сийд-ове заради студовете , НО :
 - там студовете са меко казано различни
 - нафтата им е различна
 - не на последно място - все още имат предразсъдъци към дизеловите двигатели
 - въпреки това тези , които карат дизелови Сий'д-ове (или въобще ново поколение дизелови двигатели и от други марки) , там също не са се оплакали от подобни проблеми...
Пак повтарям - не си правете експерименти с разни добавки (не го смятайте като заповед , просто благородно напомняне)  ok ...

cmapmep

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 212
Re: намалена мощност
« Отговор #20 -: Май 28, 2012, 07:40:13 pm »
На мен ми се случи тази зима в големите студове на служебната - Форд Торнео 1.8TDCI - палеше си нормално, но при натоварване губеше мощност и гаснеше. Горивото - обикновен дизел от ОМВ. Добавих 5 литра бензин на 3/4 резервоар - без ефект.Смених нафтата с обикнована от ЕКО, смених горивния филтър и проблемът беше решен. Също съм противник на добавките и не ползвам "подобрени" горива, но явно съм имал късмета да попадна на "кръщавана" нафта. През последните 15 години карах само дизелови автомобили и това ми е единствения "фал", а преди 4-5 години видяхме и по-ниски температури. Всеки сам си взема решението за използваното гориво, просто споделям опит.

Lance

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
Re: намалена мощност
« Отговор #21 -: Май 28, 2012, 10:48:15 pm »
За добавките ясно, че повечето не сме фенове, но сега ако може колегата със запушения ЕГР клапан да сподели защо се е запушил:)
Once a Kia - always a Kia.

kirilrz

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 214
  • още има да се учи
Re: намалена мощност
« Отговор #22 -: Май 31, 2012, 05:34:36 pm »
аз съм чувал че като се сипват горива независимо нафта или бензин от която и  да е бензиностанция когато "резервоара" на самата бензиностанция където съхраняват горивото и то почва да стига дъното можело да "засмуче" утайки,песъчинки или там каквото си щете го наречете и това чудо запушва горивния филтър а в някой случай може да запуши и дюзи(разпръсквачи на горивото) ако горивния филтър не може да го спре.
« Последна редакция: Май 31, 2012, 05:36:49 pm от kirilrz »
да имаш девствена жена и девствена кола е най хубавото нещо на света :-)

Lance

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
Re: намалена мощност
« Отговор #23 -: Май 31, 2012, 11:24:07 pm »
Затова - смяна на горивния филтър при всяка смяна на маслото;)
Once a Kia - always a Kia.