FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
да си споделя личното мнение:за мен цели системи с диодни ленти, които може да се монтират във фара или да се слагат 'ангелски очи' - не е вариант.за мен варианта е да се сложи система, която при запалването на двигателя да пуска - късите или дългите на определен процент от мощността им, както е на VW групата.
Бихте ли дали малко повече инфо какво е това DRL и има ли възможност повечко хора да се снабдим с него .
Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм.
Ти кажи за рио-тата ще имаме ли проблем с фабричните drl...тия ако не сменят закона в частта където пише дневни светлини или къси фарове..според мен ще е ОК...в момента е така, само са сложени времевите периоди ноември-март...
....всички моторни превозни средства да се движат през деня с включени дневни или къси светлини.
Ето какво се очаква да се обнародва в Държавен вестник тези дни Цитат....всички моторни превозни средства да се движат през деня с включени дневни или къси светлини. Ако наистина е така, няма да има проблем с DRL-а.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.