Добре Дошли във Форума
Здрасти, гумите могат да са различни размери. Има таблици за заменяемост.Оборотите се контролират от компютъра. Има тестер за старите ни коли в София, искай от сервиза да им го пратят и направи тест.
Здравейте,братя по волан!Отскоро и аз яхнах Sportage /2000 TDI -1999/. Взех го,за да мога да практикувам любимото си хоби- риболова / с Голфа съм брал доста ядове из калищата/. Тъй като досега не съм карал джипка и съм 100% новобранец в бранша, имам някои въпроси:- още не съм свикнал с возията,Голфа го юрках зверски,тръгвах с мръсна газ от място,влизах рязко в завоите и т.н. С Киа-та нещо не се получава- при тръгване рязко от светофар /с ляв или десен завой/ задницата занася и леко ме изхвърля, изхвърляне се получава и при минаване през дупки и бабуни. Това нормално ли е ? Толкова ли е твърдо окачването?- четох във форума, че някои колеги смело минават на по-голям размер гуми от 15 цола.Това не е ли опасно за трансмисията и раздатъчната кутия? За гумите в спецификацията / в книжката/ не е посочено нищо друго освен : 205/70/R15 Р=1.8 атм.- оборотите на двигателя шават /на празен ход държеше над 1200 об./ . Единствения човек в Бургас,който успя да влезе в компютъра,посочи като проблемен датчика на жилото на газта / в КИА/Бош сервиз-Бургас тържествено ми заявиха,че не могат да направят диагностика на двигателя, защото 1999г. бил стар модел!/ Както и да е, смених въпросния датчик /350лв./, но проблема се реши частично- при запалване държи около 950 об., но след като тръгна,при изключване от скорост отново вдига обороти. Може ли да е от калпави връзки кабели/куплунзи? Стига толкова ,че май ставам досаден с въпросите си Ще бъда благодарен на всеки,който вземе отношение по темата.