Здравейте,колеги!Аз също съм новак в клуба на КИА.Но бих препоръчал на anаkin_s ако не го е страх да се изцапа малко да провери кабела на фара,който излиза от него на една 3/4 контактна букса.С най-обикновен омметър ,та дори и с пробна лампа свързана с единия полюс към + на акумулатора ,а другия се свързва последователно към всеки от контактите на буксата откъм купето ще стане ясно дали не става въпрос за лоша маса .ако лампата светне на един от кабелите значи масата е ОК и се сменя лампа.Ако не,се търси прекъсване на кабела за маса.По въпроса за хъбовете хе зная от кой вид са.Аз вчера свалих капачките на моята КИА ( 95 г./ 2.0 бензин / 96 к.с. ) защото от известно време предните колела не искат да зацепват и установих че има износване на трите палеца на капачката,което значи,че трябва да се сменя.Хъбовете са механични и не са толкова сложни,но не разполагам с гараж,поне за сега, затова ще изчакам по-добро време.Ако модела е с вакуумни хъбове работата става по-сложна. От значение е и греста вътре да не се е втвърдила от времето.Това са съветите които мога да дам за момента.На дявам се да са полезни.Поздрави на всички фенове на КИА!