Автор Тема: колата много ме радва и влизам в клуба :) Имам 3 въпоса :  (Прочетена 5336 пъти)

anakin_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Привет на всички.
Модела е Sportage 96-98 дизел. 4 врати

Като отключвам колата с дистанционното не се отварят 2те десни врати.Нещо от централното ли е или просто си замръзават.Четох за ключе, което контролирало вратите.

  Другия малък яд е ,че десния фар свети малко по слабо ,а на къси го няма никакъв.
  
  Четох ,че не трябва да я карам дълго време на 4х4 (4L или 4H) ,а само за нужния участък и се сменят само при спряло положение.

Благодаря за отделеното време и се извинявам за липсващи букви - от клавиатурата е.
« Последна редакция: Януари 26, 2011, 05:58:18 pm от anakin_s »

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Аз не разбрах за кой модел става въпрос.  :o
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
предполагаме ,че е за тази в която еп усната темата!
Много е объркващо питането обаче 8-)
Аз го четох 3-и и накрая я подминах crazy

anakin_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Малък риедит. write

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
такам,почвам от вратите ти

Ако не се лъжа в дръжките имат микроключета! Посещение в сервиз!
Фарчето,може да е свързано с някоя отечка,в по-добрич случай,крушката си отива! Посещение в сервиз
4ВД по спомен от сантафето, е с гумен/силиконов тампон(или там както беше).По спецификация,ако си го карал с повече от 20км/ч(май толкова беше) се скапва! Посещение в сервиз

Толкова от мен

batpesho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Здравейте,колеги!Аз също съм новак в клуба на КИА.Но бих препоръчал на anаkin_s ако не го е страх да се изцапа малко да провери кабела на фара,който излиза от него на една 3/4 контактна букса.С най-обикновен омметър ,та дори и с пробна лампа свързана с единия полюс към + на акумулатора ,а другия се свързва последователно към всеки от контактите на буксата откъм купето ще стане ясно дали не става въпрос за лоша маса .ако лампата светне на един от кабелите значи масата е ОК и се сменя лампа.Ако не,се търси прекъсване на кабела за маса.По въпроса за хъбовете хе зная от кой вид са.Аз вчера свалих капачките на моята КИА ( 95 г./ 2.0 бензин / 96 к.с. ) защото от известно време предните колела не искат да зацепват и установих че има износване на трите палеца на капачката,което значи,че трябва да се сменя.Хъбовете са механични и не са толкова сложни,но не разполагам с гараж,поне за сега, затова ще изчакам по-добро време.Ако модела е с вакуумни хъбове работата става по-сложна. От значение е и греста вътре да не се е втвърдила от времето.Това са съветите които мога да дам за момента.На дявам се да са полезни.Поздрави на всички фенове на КИА!

mmtrance

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 132
  • KIA sportage 2.0 CRDI
Re: колата много ме радва и влизам в клуба :) Имам 3 въпоса :
« Отговор #6 -: Февруари 16, 2011, 03:07:18 pm »
На шоферския сенник мисля има описание кога и как се кара на режим 4х4
Би трябвало колата да е с вакумни хъбове, но все пак 4х4 се пуска от вътре от малкия лост. Задължително е да си абсолютно спрял при превключване между 2Н - 4Н - 4L в противен случай чупиш раздатката и после плачеш... Не е препоръчително да се кара на 4х4 по асфалт и със скорост над30-40км/ч защото пак чупиш раздатка и пак плачеш. Иначе тая машина е чудесна. Поздрави.
diesel power.... feel it!

ninja_1

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 57
Re: колата много ме радва и влизам в клуба :) Имам 3 въпоса :
« Отговор #7 -: Февруари 24, 2011, 10:36:58 pm »
На шоферския сенник мисля има описание кога и как се кара на режим 4х4
Би трябвало колата да е с вакумни хъбове, но все пак 4х4 се пуска от вътре от малкия лост. Задължително е да си абсолютно спрял при превключване между 2Н - 4Н - 4L в противен случай чупиш раздатката и после плачеш... Не е препоръчително да се кара на 4х4 по асфалт и със скорост над30-40км/ч защото пак чупиш раздатка и пак плачеш. Иначе тая машина е чудесна. Поздрави.
С вакуумни хъбове от 2Н на 4Н се включва със скорост до 80км/ч.Така и пише на сенника.За бавните 4L-задължително при спряло положение.РК не е синхронизирана в този режим.По сух асфалт не е препоръчително да се кара в режим 4х4,поради натоварването при завиване.Това важи за всички парт-тайм джипки.Въпреки това,при познаване на колата спокойно можеш да се движиш със скорости,които ти позволява ДВГ.