Модели автомобили > Sportage

КИА Спортиж 2.0 - бензин - трудно пали.

(1/2) > >>

T_Dimitrov:
Здравейте, колеги от форума!
Отдавна съм следя всички теми тук, но този път проблем имам и аз.
Става въпрос за моята любима KIA Sportage 2.0 benzin -2000 г.
От година насам при всички сменени консумативи,в.ч. и акумолатор Киата продължава да пали трудно.
Това го прави независимо дали двигателя е студен или топъл,дали е стояла на студено или е лято.
Правени са достатъчно ремонти и диагностики,например в сервиз BOSH-Стара Загора.
Чистени са грешки и по "българския " начин с изваждане на минуса на клемата на акумолатора и чрез софт в сервиз.
Сменяни са : глава,бутала,сегменти,гумички,съединител,огледана е стартерната уредба,която е в ред.
Автомобила е с газова уредба - пълен газов инж.но проблема е от преди поставянето на газовата инсталция.
Незнам вече какво да правя,стана като със старите жигулита,да спирам на наклон все.
Ще се радвам на всяка ваша идея.
Благодаря
Т.Димитров

jorko.b67:
Не съм спец по бензините (от 3,5 години съм на дизел) , но от това , което ми е останало от бензините за твоя проблем е :
- запушен или замърсен резервоар и пътищата до двигателя - сложи си допълнително филтърче някъде по бензиновата магистрала , но да е преди бензиновата помпа и ако можеш си почисти резервоара от боклуци
- да не ти е притисната някъде безиновата  магистралата (много често съм имал такъв проблем с бензиновите ми предишни коли)
- не обтегнат , или прекалено натегнат ремък (нормално , при натиск с пръст върху ремъка по средата между две шайби трябва да има около 1-1,5 см потъване на пръста с ремъка)
- регулиране на съотношението бензин/въздух (може би това е най-важното)
- някоя свещ да не би да е заминала (колата работи на по-малко цилиндри)
- правилен реглаж на свещи - това , че са сменени с нови не означава , че са регулирани и работят правилно
- някой кабел да не би да дава "отечка" или да има лоша връзка
- ако си с дистрибуторна капачка ( вече съм забравил дали всички бензинки имат) да не ти е заминало едно кондензаторче (много е ефтино , но къса много нерви и може да не е там или беше към бубината)
- ако си с дистрибуторна капачка - вътре има едно киче - може да е много сухо или много мокро - ако е сухо му капни 3-4 капки масло - без значение какво
- може да имаш пукната дистрибуторна капачка или бубина - може и да не се вижда пукнатото с просто око , но дава точно такъв проблем - идва ти да счупиш цялата кола , но по някое време (след като се изпари конденза вътре от многото въртене , колата пали) - ако можеш още преди да почнеш поредните опити (примерно някоя сутрин) пробвай да подсушиш отвътре тези неща и чак тогава пробвай да запалиш за сефте.
Е , за момента толкова се сещам - ако съм бил полезен , ще се радвам да съм помогнал.
Все пак , като го оправиш този проблем - пиши как си се справил , че и при други колеги ако се случи - да знаят .
Успех !
-  

T_Dimitrov:
Колега, благодаря за отделеното внимание, аз също си мисля,че може да е от съотношението гориво-въздух.Мислех си, макар че едва ли е това, да не би да е ламбда сонда?А по принцип къде се намира тя на този модел?Лошото е,че,както много други коли на старо, и аз нямам книжка за нея,още по- малко пък схема на двигателя.
Знам,че неработеща ламбда сонда спъва вървежа и вдига разхода.
А възможно ли е да не стига "вътък" на бензиновата помпа за да вдигне до запалването?

ivan kozev:
До тук от написаното аз разбирам че трудно запалваш колата .  А като запали как работи двигателя ,прекъсва ли ,няма мощност ли ,не се форсира ли ?   Ако  когато запали  си работи добре двигателя и колата върви ,то доста неща вече ще се изключат като възможна причина  да не пали .

T_Dimitrov:
След запалването колата върви без проблеми и няма нищо обезпокоително.Мощност,пъргавост и сила!
;-)
Но това....след като запали,ако запали.Ей това ми е проблема,паленето.Сякаш го прави когато си иска тя!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия