Автор Тема: Въпрос за напрежението на алтернатор/акумулатор под товар  (Прочетена 9655 пъти)

360North

  • Новак
  • *
  • Публикации: 19
  • KIA Cee'd 1.4 CVVT 2008
При мен ако пусна всички консуматори,климатик,подгрев в огледалата и задното стъкло,фарове ,допълнителните светлини ,след 40-50 км.каране и почва трудно да върти стартера,така е от чисто нова от магазина.Не съм погледнал колко ампера е динамото,но е факт че при макс консумаця ,не смогва и колата си дърпа ток от акумулатора.

Пак казвам,така си е от нова.

Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk

Случвало ми се е зимата, при включен климатроник, отопление на стъкло/огледала, фарове (къси и мъгла) и задействане на ABS, фаровете (и подсветката на таблото) да започнат да мигат със същата честота, с която ABS-са натиска спирачките, и аз мисля че на моменти не ѝ стига ток.

mobilis

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
  • Kia Ceed 1.6 CVVT / 122ps 2008
Ъпдейт на темата. След зачестило примигване на "червен акумулатор", реших да направя нови замервания с Bluetooth OBD "тапа" и приложението Car Scanner. На Live data напрежението при включени всички консуматори е 12.2 V, при рязко въртене на волана - пада под 12V. Индикация за отиващ си акумулатор е и трудно движение на чистачката на задното стъкло.

Та в резултат - купих нов акумулатор. При замерване с ОБД букса напреженията не пада под 13V каквото и да включваш/изключваш, при въртене на волана - също. Та, ако ви се появят по таблото разни чекове, не бързайте да разглобявате колата.  8-)
« Последна редакция: Октомври 20, 2020, 11:48:15 am от mobilis »