Автор Тема: ЗА или Против газовите уредби  (Прочетена 92533 пъти)

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #120 -: Септември 24, 2014, 09:00:28 pm »
Прави се обикновенно след запалване на двигателя,не сменя разко бензин газ а плавно,като първо спира 1 бензинов инжектор и пуска първи газов инжектор за 1-2 сек. после втори-трети и накрая последния за плавно преминаване от бензин газ.

kooki4

  • Новак
  • *
  • Публикации: 22
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #121 -: Януари 09, 2015, 05:07:23 pm »
ГИ варианти, кое ще е по-добре:
1. Впръскване на бензин след 3,500 оборота ?
1.1. Няма ли да отива доста бензин ? Аз съм с 1.4 109 и на 3,500 оборота сигурно съм със 130км/ч на магистрала, а да не говорим за градско, че са лесно достижими ...
2. Допълнително омасляване? Тук отново има допънителни разходи за масло, какви ли са ?

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #122 -: Януари 10, 2015, 07:25:31 pm »
4500-4600 оборота,около 160 км. Допълнителното мазане няма смисъл от него,като износи леглата,набиват се втулки и става вечен

Sent from my PMT3047_3G using Tapatalk


gadmrusna

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
    • ФБ
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #123 -: Май 01, 2015, 10:18:07 pm »
От три седмици съм с газов инжекцион BRC. Още не мога да повярвам колко ми струва да измина 100 км.   yahoo
Не съм я засичал на градско щото не съм изминал достатъчно, но я засякох Бургас-Варна-София-Бургас  - около 9 на сто при 120-130 на магистралата и 100тина останалите пътища и 30% използване на климатик. bravo ok rofl
Сега просто искам да ходя някъде просто заради разхода, баси.  %)
Направих си една табличка на ексел за изчисляване на възвраещаемостта на газовото и според нея към 14 хил км съм на нула, а вече минах 3000. Взел съм под внимание цените на двете горива, увеличение с 15 на разхода на газ. Сега се чудя защо газта е толкова по евтина от бензина. %)
« Последна редакция: Май 01, 2015, 10:27:11 pm от gadmrusna »

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #124 -: Май 01, 2015, 11:59:59 pm »
На мен ги ми струва 360 лв. И два пъти Пловдив- София и съм на нула с инвестицията.Девет на сто ми гори със 160-170 км. към морето.Моята гори под осем или обичайно 7.5-7.8 като смятам километри количество газ.Към тая сметка не добавям бензина,обикновенно той излиза към 20-30 лв. за месеца

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #125 -: Юни 08, 2015, 01:01:21 am »
Истината май започва да излиза наяве!!!!

До тук 30 000 км. на личната,няма и следа от истината,дотук съм на около 4000 лв.икономия от разликата,разхода по ГИ е една некачествена фабрично дефектна рейка рейл за 60 лв. в последствие ремонтирана и настроена с хода от мен,два филтъра газова фаза и един течна фаза общо 19 лв.

Torsade

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #126 -: Август 20, 2015, 04:55:30 pm »
Здравейте,
Може ли някой да ми каже дали газовата уредба, която слагат в сервиза на КИА, включва устройство за мазане на клапаните, и дали такова по принцип е необходимо? Колата е 1,6 CVVT 126 к.с.
« Последна редакция: Август 20, 2015, 07:27:10 pm от Torsade »
CEE'D SW 1,6 бензин

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #127 -: Август 20, 2015, 10:09:40 pm »
На нашите няма такова мазане,но няма проблем да си сложиш,ефекта е спорен,не се наемам да обяснявам за или против,всеки си решава,аз съм против поради икономически причини не виждам смисъл.
Ако не помага,то със сигурност не вреди.
« Последна редакция: Август 20, 2015, 10:11:11 pm от Ronin »

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #128 -: Септември 01, 2015, 10:05:35 pm »
Дилемата е BRC ли Romano, препоръчайте ми сервизи, които предлагат тези марки и съответно има добри отзиви за тях.

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #129 -: Септември 01, 2015, 10:13:55 pm »
За романо нищо не знам и не мога да кажа,но за BRC няма да сгрешиш

tosco

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 966
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #130 -: Септември 02, 2015, 09:22:22 am »
Аз за Романо да кажа, вече 20 000км, само филтри на 15 к смених. Разход градско 10, навънградско 7-8. Разлика от вървенето на бензин не мом да нАмерим. Спред моето разбиране монтажа е добре изпълнен. Препоръчах и на колегата Veno, който май имаше някаква драма със сервиза където сложихме. Иде реч за: http://www.caravelgas.com/
Това е официалният сервиз на Романо. Успех с газирането  ;D ;D ;D

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #131 -: Септември 02, 2015, 10:02:26 pm »
Преди седмица тунинговах редуктора яко,разпробивах ,разширявах,има снимки в оффроуд форума,разпробих на 2.3 мм дюзите и сега на газ върви повече,отколкото на бензин до към 120 км. Разхода от 7.6-7.8 Отиде на 10 и малко но върви,интересно е че разхода скача като карам над 160 км. казвам това защото преди с тази скорост не ми давала над 8.6 ,това е и най високия разход който някога ми е давала преди да разпробия дюзите.В събота ходих до бяло море,карал съм най много със 120 по тяхната магистрала и разхода за 500 км беше 7.6  /100

tenekiqta

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #132 -: Февруари 12, 2016, 03:53:14 pm »
Преди седмица тунинговах редуктора яко,разпробивах ,разширявах,има снимки в оффроуд форума,разпробих на 2.3 мм дюзите и сега на газ върви повече,отколкото на бензин до към 120 км. Разхода от 7.6-7.8 Отиде на 10 и малко но върви,интересно е че разхода скача като карам над 160 км. казвам това защото преди с тази скорост не ми давала над 8.6 ,това е и най високия разход който някога ми е давала преди да разпробия дюзите.В събота ходих до бяло море,карал съм най много със 120 по тяхната магистрала и разхода за 500 км беше 7.6  /100
Кажи какъв изпарител си тунинговал и каква е рейката с какъв ход на клапаноте на рейката?
Разхода може да идва от там че при по висока скорост следователно и по високи обороти клапанчета на рейката не се затварят във високите и пуска повече газ от нужното но така както чета би трябвала хода да е около 0,30-040 над това и ако си с бавната рейла на 3ома имаш преразход

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #133 -: Февруари 12, 2016, 08:19:44 pm »
Редуктора е R-Uno на БСМ ,много калпав ,може би за 70-80 коня мотор да е ок,за нашите нестава,не държи налягане при натоварване.Рейката е рейл 3 ома на 0.55 ход я калибрирах.Калайдисах дюзите и ги разпробих на 2.1 и сега разхода падна на 8.4 /100 км.Върви безгрижно,може би като се сетя,ще купя нови дюзи,калайдисаните не се разпробиват точно,и си мисля че не са 2.1 точно,но поне са горе долу еднакви.Нямам оплаквания за сега никакви.

Sent from my HM NOTE 1W using Tapatalk


cecun

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #134 -: Март 03, 2017, 05:35:41 pm »
Здравейте! Карам киа 1.6 126 коня. Със газов инжекцион lovato. Въпроса ми е какви свещи трябва да сложа, че като ги смениха май не са точните, а не си взех старите. Помна че бяха NGK.

Изпратено от моят Coolpad E501_EU с помощта на Tapatalk