Автор Тема: ЗА или Против газовите уредби  (Прочетена 67030 пъти)

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 129
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #165 -: Юни 22, 2018, 03:27:46 pm »
Явно е нещо друго.
На 54гр. Прехвърля без никаква индикация чувам как изтраква клапана на бутилката индикатора от червен /бензин/ става оранжев и след 1-2 секунди светва зелено и е на газ.
А мигат индикаторите за количеството газ ама няма система. Един път мигат катоя начълня до горе един път като останат 100 км. за изминаване .
Уредбата е BRC P&D. Иначе колата добре върви прилично гори. 10-11 извън града в града 13-14.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

bbbisser

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 220
  • Kia 1.6 GDI
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #166 -: Юни 22, 2018, 03:54:17 pm »
А какъв двигателът на този автомобил?
Аз живо се интересувам от мнението на някой, който кара GDI с газ

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 129
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #167 -: Юни 22, 2018, 05:41:13 pm »
Не е такъв, моя е CVVT.

Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

imm01@abv.bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #168 -: Септември 17, 2018, 04:06:24 pm »
Темата продължава да ме радва и благодаря на всички участници в нея. Все пак продължавам да се колебая, защоти съсипах една хубава кола с използването на газов инжекцион (българска марка), а страшно много започнах да си харесвам просийда и не искам да има същата съдба. Продължавам да следя темата

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5674
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #169 -: Септември 17, 2018, 09:47:10 pm »
Темата продължава да ме радва и благодаря на всички участници в нея. Все пак продължавам да се колебая, защоти съсипах една хубава кола с използването на газов инжекцион (българска марка), а страшно много започнах да си харесвам просийда и не искам да има същата съдба. Продължавам да следя темата
BRC България си бяха направили спортидж преди
 няколко години изцяло на газ. Един оранжев. Доста го караха, и така го продадоха. С оглед, че карам друга газифицирана кола от тях, преди нея други две, с които съм навъртял безпроблени хиляди километри, ги препоръчвам!

bbbisser

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 220
  • Kia 1.6 GDI
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #170 -: Октомври 06, 2018, 12:18:08 pm »
Темата продължава да ме радва и благодаря на всички участници в нея. Все пак продължавам да се колебая, защоти съсипах една хубава кола с използването на газов инжекцион (българска марка), а страшно много започнах да си харесвам просийда и не искам да има същата съдба. Продължавам да следя темата
Две коли с MPI двигател имам с газова уредба на BSM и ни най- малък проблем не съм имал. Редовно ги обслужвам и ми служат вярно. Разходът винаги е един и същ. А са на по 120 К

DenisVasilev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #171 -: Октомври 21, 2018, 02:48:07 pm »
Колеги, карам Kia Ceed 1.6 122 HP газ/бензин. Бихте ли ми препоръчали сервиз в София за реглаж на клапани?

delta fors

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #172 -: Октомври 22, 2018, 11:46:59 am »
Така и не можах да се ориентирам да слагам ли газова или не?Ако не е ясно, но ако е да,каква да бъде газовата като марка,вид и големина на бутилката и къде да се монтира?Моята кола е KIA CEED 1,6 SW бензин 2008 година.Какво ще показва компа?Само разхода на бензин ли?А колко ще бъде разхода на бензин заедно с газта?И още много въпроси.В КИА сервиз ми казаха че след известно време клапаните започват да "чукат".Нещо конкретно по този въпрос!Благодарен съм на всички отговори,стига да бъдат искрени и безпристрастни!

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 129
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #173 -: Октомври 22, 2018, 02:36:19 pm »
Ако не е GDI слагай смело.
Те клапаните така или иначе ще се разтракт. Регулират се на 90 000 км.
Докат се чудиш губиш. Слагай хубав ГИ и гаааааз.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

delta fors

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #174 -: Октомври 22, 2018, 08:44:25 pm »
Предложиха ми газова KING-100% италианска задължително с OBD, за Евро5 до 2013 г. с 3 години гаранция или 100000 км,цена 1200лв.Колата е Евро 4  2008 г.Някакви отзиви и мнения за тази АГУ !

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 129
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #175 -: Октомври 22, 2018, 09:17:18 pm »
Малко екзотика.
Аз бих заложил на нещо малко по традиционно. BRC, Landi , Lovato. На подобна цена 1200 лв.
Ако кажеш от де си може да ти се препоръча нещо.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

bat_zdravko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #176 -: Декември 27, 2018, 03:10:14 pm »
В София има двама, при които бих сложил газова аз - Тони (Динамик Арт) и Мишо (Мишо газ сервиз), контакти се намират лесно с търсене в Гугъл/ФБ. По стечение на обстоятелствата се наложи да слагам моята система в Пловдив и се колебаех между Нито Ауто Газ, БРЦ и Ласков, но 2 и 3 бяха заети, и я сложих при Нито.

Малко инфо, избрах система брандирана Digitronic, която се състои от компютър AEB MP48 с OBD, изпарител Shark и дюзи Romano - 1200лв с тороидална бутилка и зарядно при резервоара. Нямам система за мазане на клапаните, това за мен е глупост. Мислих за аванс-процесор, но за тези мотори май няма смисъл, защото (до колкото разбирам към момента) аванса е електронен и се смята динамично, чрез нок сензор и ламбда контрол - предстоят ми тестове за потвърждение.
След едни 20 000км общо, от които 10 000км на газ, проверка на клапаните показа... липса на отклонения.

Edit: Смених дюзите и вече съм с Хана, поради фабричен дефект на единия инжектор Романо - веднъж на няколко месеца запъваше еднократно в отворено положение и смесите на 4 цилиндър се шашкаха, съответно CEL. Като навъртя опит с тези, ще пиша отново.
« Последна редакция: Януари 17, 2019, 08:09:24 pm от bat_zdravko »

bat_zdravko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #177 -: Януари 17, 2019, 07:49:27 pm »
1. Така и не можах да се ориентирам да слагам ли газова или не?
2. каква да бъде газовата като марка, вид и големина на бутилката и къде да се монтира?
3. Какво ще показва компа? Само разхода на бензин ли?
4. А колко ще бъде разхода на бензин заедно с газта?
И още много въпроси.
5. В КИА сервиз ми казаха, че след известно време клапаните започват да "чукат". Нещо конкретно по този въпрос!

Ще се опитам да ти отговоря от моя гледна точка, без да претендирам информацията или разсъжденията ми да са 100% верни, като мисля моторите ни са еднакви.

1. Това си е лично твое решение. Аз имам опит с газови на колите ми от 4 години и за Киа-та си избрах газов инжекцион, с който минах малко повече от 10 000км., за 6 месеца, без проблеми. Е, имах фабрично дефектен инжектор за газ, който хванах на скоро, защото проблем създаде два пъти от поставянето на системата, но на фона на икономията в пари - за мен си струва.

2. Относно избор - погледни в предния ми пост, какво система избрах аз, за същия мотор. При всички случаи, ако компонентите са читави, са важни също толкова качеството на монтажа и настройката, и гаранцията след това.
Моята бутилка е кръгла, на мястото на резервната гума, за да не губя багажно пространство. Мисля, че е 30 литра и минавам около 380км. с едно зареждане - този обсег ми е достатъчен. Зарядното ми е до това за бензина, под капачката.

3. Борд-компютъра ще ти показва сравнително верни стойности за разход на бензин и малко по-ниски от реалните, когато си на газ. И винаги ще ти дава оставащия пробег само на бензин.

4. Това зависи от прекалено много фактори, за да ти дам примерен дори отговор. Например тип и настройка на газовото, стил на шофиране, режими на работа на мотора и поддържани обороти, външна темптература, ако щеш и къде си заредил бензин и газ...

5. Тия градски легенди ги чувам от сервизите и от газаджиите, когато искат да ми пробутат омасляване на клапаните и по-често реглаж. Или да се направят на разбирачи. От нашите Киа има таксита в София, по на 400 000км. на газ, без проблеми с клапаните.
ПП Да, възможно е да се износят клапанните легла и механизмите при каране на газ по-бързо, ако не се регулират на време клапаните, или ако газовата система не е добре настроена и работи с обогатена или обеднена смес.

Edit: Виждам си питал и за King - ECU-то е същото, като моето - произвежда се от АЕБ. Провери модела на ECU-то (вероятно МП48), марката на изпарителя и инжекторите, с които се предлага, ако искаш повече информация.
« Последна редакция: Януари 17, 2019, 08:14:39 pm от bat_zdravko »