Автор Тема: ЗА или Против газовите уредби  (Прочетена 92397 пъти)

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #45 -: Юли 26, 2012, 09:08:52 pm »
Здрасти,галопера го карам от миналата година на отработено моторно масло,вземам го по лев литъра,голфа си е бензинка до последно,обаче на сееда му пернах преди 2-3 седмици ГИ ,БСМ Вега1 ,с металния комп,монтирах си я за едната събота и в неделя  вечерта хвъркаше на газ.......Вече изгорих газ за 100 лв.....При 3 те зареждания разхода падна до 7.8 л/100 км.
Ако някой е решил да знае няколко неща......

1. На сееда има отдолу нещо като ПВЦ канал в който вървят тръбички разни,има доста място и за медната тръба за газ
2.Изпарителя влиза без проблем на десния ботуш...има си два фабрични отвора за планките на редуктора
3.Има два фабрични отвора на предния тампон на двигателя отдясно  и подкалника за планка за ГИ компа
4.Дюзите на рейката са 2 мм. при налягане 1.3 бара ...може и 2.1 мм разликата е че върви като на бензин и разхода пада,преди беше с 1.5 мм....
5.Кабелите от купето до коша минават през маншоните на вратите без рязане и поразии без проблем,иска само сваляне на подкалниците...лесно е !
6.Под капака на двигателя има два отвора Ф6 за да се закрепи планката за рейката ....

Тоя мотор е мислен за газ....вакума и дюзите на колектора се редят малко особенно обаче е лесно и съм го направил,маркучите са максимално къси

Ако някой има проблеми с ГИ относно монтажа да свирка !
« Последна редакция: Юли 26, 2012, 09:13:29 pm от Ronin »

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #46 -: Август 08, 2012, 10:48:45 pm »
Така.....преди малко се върнах от морето..... Минал съм 960 км. в двете посоки,карал съм на отиване с 160 км. с пуснат климатик от Пловдив до Ямбол...после 80-100 км. На връщане 100-120 км. максимум  пак с климатик,натоварена с багаж и четири човека......Общият среден разход за 960 км.  е 8.2/100 км. ! yahoo

Преди да сложа ГИ с бензин за 20 лв. минавах 75 км.Сега минавам и по малко щото дигнаха пак бензина !
Сега с ГИ и газ за ......................20 лв. минавам 205 км. предпоследния път !
И като си помисля че чаках и карах 50 000 км. на бензин ми се реве !
Грубите ми сметки показват че съм хвърлил едни 7 000 лв. на вятъра след мен !
« Последна редакция: Август 08, 2012, 11:06:28 pm от Ronin »

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #47 -: Август 09, 2012, 09:12:00 am »
А с какъв обем ти е бутилката и като тотал колко ти стъпи ГИ?

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #48 -: Август 10, 2012, 01:19:35 am »
460 лв.ГИ -монтажа от мен !
Бутилката е 60 литрова сопотска,имам я от поне десет години !

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #49 -: Август 10, 2012, 10:56:10 pm »
Тази седмица за втори път си пълня резервоара с бензин и многооо ме заболя, та сериозно се замислих за газова уредба. Обаче дилемата е каква марка и модел, от къде, необходими допълнителни екстри към нея, къде да се монтира и т.н.
Това мисля, че e BRC sequent plug & drive монтирана на Кия Сийд
« Последна редакция: Август 10, 2012, 11:11:01 pm от Pro style »

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #50 -: Август 10, 2012, 11:10:55 pm »
Ако ти е в гаранция колата,BRC ще ти я монтират и гаранцията ще си важи,моята е гаранционна също обаче майната им,имай в предвид че BRC е цифра,според мен неоправдана.......Вега1 на БСМ (Български ГИ)е най-евтиния вариянт,Български компютър,раил рейка,изпарител италиански....Недостатък е липсата на вход за нивомер на газта в бутилката ,не че ако имаше по три светодиода ще знаеш колко литра има в бутилката ама се води екстра.Бардолини (БСМ) имат с емулатор на инжекторите ,обаче нашите сийдове не следят инжекторите така че всеки ГИ става...важно е каква е рейката и кой прави монтажа,изясни си преди това каква бутилка искаш,в резервната или класическа,аз заложих на изпитания метод сопотска бутилка 60 литра,махнал съм поплавъка и събира 56 литра ,с едно зареждане минавам 700 км. в лева е 65-66 лв.Всеки средно грамотен може да си монтира сам ГИ,иска си малко инструменти......!

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #51 -: Август 10, 2012, 11:18:25 pm »
Ето моята къде я пернах,това са снимки които съм правил в процеса на монтажа





В фирмата имаме над 20 служебни сиида и всичките са с BRC,заради гаранцията....монтажа е подобен,обаче за да хванеш изпарителя там трябва да продупчиш купето .....При мен няма нито една дупка с изключение на тръбата за газта в багажника,всичко останало е на фабричните отвори по колата ! С моя монтаж на изпарителя печеля една педя по къс маркуч до рейката !

А....и тея от снимката са дупчили капака на свещите за да захванат рейката,аз използвам оригиналните две гайки на мотора и така имам с 5 см. минимум по къси маркучи на дюзите,а това е от огромно значение ......и не на последно място моята гори с 1-1.5 литра по малко от BRC ! Разлика във вървежа няма !Имам повече възможности от BRC обаче и зависи от модела на БРЦ,поразгледай форумите ,каквато и да избереш няма да сбъркаш.....BRC са добри но както ти казах и по скъпи !
« Последна редакция: Август 10, 2012, 11:26:15 pm от Ronin »

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #52 -: Август 10, 2012, 11:25:54 pm »
Попаднах на клип с монтирана BRC plug & drive на Сийд
KIA Ceed - instalacja gazowa BRC Sequent 24

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #53 -: Август 10, 2012, 11:30:00 pm »
Да бе човек,като ти падне налягането под определена стойност това копче така започва да пищи че се не трае,а минаваш поне 50-70 км. още.При БСМ директно минава на бензин при свършване на газта.При БРЦ много често започват да мигат зелените светодиоди едновременно,от сервиза ни казаха загаси и запали и ще се оправи,ако не махни клемата на акумулатора за малко !

п.п Между другото при мен половината табло е бяло !
« Последна редакция: Август 10, 2012, 11:35:48 pm от Ronin »

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #54 -: Август 10, 2012, 11:46:24 pm »
И още нещо ,едва ли си забелязал от къде е хваната водата на изпарителя,при това на клипа е паралелно на радиатора за парното,масово ги монтират така по няколко причини,по лесно се обезвъздушава ,не ти е необходимо да знаеш тоя модел дали има клапан на радиатора вързан към климатика.Аз моя на пук на всички го вързах последователно,по труден монтаж,няма проблем с обезвъздушаването,и най-важното държи с едни 10 градуса по висока температура от другия монтаж ! Сещай се защо ми гори с литър по малко !

kirilrz

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 214
  • още има да се учи
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #55 -: Август 12, 2012, 11:38:59 am »
И още нещо ,едва ли си забелязал от къде е хваната водата на изпарителя,при това на клипа е паралелно на радиатора за парното,масово ги монтират така по няколко причини,по лесно се обезвъздушава ,не ти е необходимо да знаеш тоя модел дали има клапан на радиатора вързан към климатика.Аз моя на пук на всички го вързах последователно,по труден монтаж,няма проблем с обезвъздушаването,и най-важното държи с едни 10 градуса по висока температура от другия монтаж ! Сещай се защо ми гори с литър по малко !

а аз пък отдавна съм мераклия да експериментирам на един опел астра 1.6 бензин 93г. да му сложа допълнително кислородна бутилка като бутилката да е някъде в багажника за да не заема място а и ще е големичка за по-дълги разстояния да има достатъчно пускането на кислорода да е към въздуховода и при палене и вървене изгарянето ще е по-добро ще се получава повече обогатена смес(при наличието само на кислород изгарянето е по-добро затова оксижените ги правят мешано кислород и газ ) повишава мошността и т.н. а разхода неминуемо ще падне.въпроса е само как да се регулира подаването на килород.трябва да се сложи нещо като електронна клапа и при палене автоматично да пуска кислород във въздуховода а като се загаси да спира подаването като предварително трябва да се регулира колко да пуска от винтила че ако пусне повечко и може да има бум примерно.абе като на газовото трябва да е-палиш пуска газ гасиш спира.грое-долу на този принцип са и чип-тунингите за бензин и дизел-правят по-обогатена смес гориво и въздух и дори свалят разхода като най-вероятно увеличават вкарването на въздух и намалят горивото.ама не знам дали ще е ефективно с кислородна бутилка като цена на зареждане и ако се нагласи пускането на кислорода както трябва дали е рентабилно да се кара и с кислород.почти никъде няма цена за зареждане на кислирод и все ще питам заварчици......
« Последна редакция: Август 12, 2012, 11:42:25 am от kirilrz »
да имаш девствена жена и девствена кола е най хубавото нещо на света :-)

kirilrz

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 214
  • още има да се учи
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #56 -: Август 12, 2012, 11:46:59 am »
атова на някой ако му се занимава да каже и да дава идей или ако има някоя стара кола за изхвърляне да пробва че астрата я дадох на тъщата и не ми се иска да я разочаровам да я оставя без кола от мойте ексерименти
да имаш девствена жена и девствена кола е най хубавото нещо на света :-)

chitko

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 327
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #57 -: Август 13, 2012, 09:05:05 am »
До колкото знам чистия кислород е високо запалим...така че тези експерименти могат да доведат не само до излитане на астромобила...виж с тъщата ако имаш проблеми  crazy

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #58 -: Август 13, 2012, 03:45:46 pm »
Тази седмица за втори път си пълня резервоара с бензин и многооо ме заболя, та сериозно се замислих за газова уредба. Обаче дилемата е каква марка и модел, от къде, необходими допълнителни екстри към нея, къде да се монтира и т.н.
Това мисля, че e BRC sequent plug & drive монтирана на Кия Сийд

Аз съм с такова на шкодилака music
Добре ми е и не се оплаквам.В киа слгат само ланди.В БРЦ имаме човек бре Ники yahoo
Обаждай се ,ако се решиш

Мен така ме болеше на шкодата.При старите цени на бензина,по 140 лв на седмица %)

kirilrz

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 214
  • още има да се учи
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #59 -: Август 13, 2012, 07:22:09 pm »
До колкото знам чистия кислород е високо запалим...така че тези експерименти могат да доведат не само до излитане на астромобила...виж с тъщата ако имаш проблеми  crazy



то ще се пуска по малко дето се казва по капка образно казано и ще се смесва с другия въздух във въздуховода.въпроса е да се подсили изгарянето.
да имаш девствена жена и девствена кола е най хубавото нещо на света :-)