Автор Тема: ЗА или Против газовите уредби  (Прочетена 92496 пъти)

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #60 -: Август 14, 2012, 08:50:27 am »
Принципно е така,на практика икономическия ефект е отрицателен....Кислорода струва пари,а възвращаемост никаква !

chitko

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 327
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #61 -: Август 14, 2012, 10:40:05 am »
Принципно е така,на практика икономическия ефект е отрицателен....Кислорода струва пари,а възвращаемост никаква !


Правилно....

В интерес на темата за икономия на гориво като цяло, някой има ли пряки впчеатления от подобни системи

http://hydroxsystems.com/ (без да правя реклама)

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #62 -: Август 14, 2012, 01:49:23 pm »
Познат има монтирана такава инсталация,казва че сваля разхода с около литър на сто км.

chitko

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 327
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #63 -: Август 14, 2012, 04:23:12 pm »
Ми не е зле ако е истина..това на LPG кола или ? чел съм, че на LPG коли ефекта е най-малък...

Иначе представи си следната концепция за икономичност:

Киа с ISG + HHO....тъкмо алтернатора и е моднат да издържа много повече...
Поздрави за твоята система...много интелигентно си я направил...

kirilrz

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 214
  • още има да се учи
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #64 -: Август 22, 2012, 07:51:16 am »
Познат има монтирана такава инсталация,казва че сваля разхода с около литър на сто км.

каква инсалация?с кислород ли?
да имаш девствена жена и девствена кола е най хубавото нещо на света :-)

chitko

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 327
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #65 -: Август 22, 2012, 09:25:54 am »
Познат има монтирана такава инсталация,казва че сваля разхода с около литър на сто км.

каква инсалация?с кислород ли?

Eeee сложил съм линк горе запознай се...един CRDi герой ми каза, че при него е 1,5литра

veno

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 192
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #66 -: Септември 12, 2012, 03:47:09 pm »
Мите сериозно съм се замислил да слагам на вагона газ, дай някакви контакти да проверя колко би струвало да сложа BRC газова и да се запази гаранцията.

Мерси предварително.
Вено

Тази седмица за втори път си пълня резервоара с бензин и многооо ме заболя, та сериозно се замислих за газова уредба. Обаче дилемата е каква марка и модел, от къде, необходими допълнителни екстри към нея, къде да се монтира и т.н.
Това мисля, че e BRC sequent plug & drive монтирана на Кия Сийд

Аз съм с такова на шкодилака music
Добре ми е и не се оплаквам.В киа слгат само ланди.В БРЦ имаме човек бре Ники yahoo
Обаждай се ,ако се решиш

Мен така ме болеше на шкодата.При старите цени на бензина,по 140 лв на седмица %)
Cee'd SW EX 1.6 CVVT

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #67 -: Септември 13, 2012, 09:50:09 am »
1300 lv.

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #68 -: Септември 13, 2012, 10:26:55 am »

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #69 -: Септември 13, 2012, 11:19:29 am »
За да важи гаранцията на Киа е 2000лв landi renzo е газовата монтажа от КИА моторс

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #70 -: Септември 14, 2012, 10:11:13 pm »
 bye Има ли такива дето да я платят тази цена.....! При условие че хардуера е между 500-700 лв.....труда на тея е много специален ! Евала ,и аз така искам ...,!

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 331
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #71 -: Ноември 18, 2012, 09:10:11 pm »
След лекото вдигане на цената на газта, с 20 лв. минавам леко под 200 км. !На 1.19 лв. за литър минавах 220 км. !

pool

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 97
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #72 -: Ноември 20, 2012, 12:59:41 am »
Чета, чета, чета, пет страници чета и накрая не издържах и реших да попитам тези, които имат намерение или са си монтирали газ на този мотор, тета енджин май се казваше, не се ли сетихте преди това да прочетете, че с газта в такъв филм ще се вкарате, че всичката икономия, та и повече, ще я похарчите впоследствие по ремонти! Проблеми при тези мотори, карани на газ са потъване на клапани, стапяне на катализатора, вградена в моторния компютър самоодаптация и от тук проблеми при смяна на горивата, постоянно светене на чека и авариен режим, проблеми със бубини и т.н. . По мое скромно мнение не е създаден още газовия инжекцион, който може да работи безпроблемно с моторния компютър на сеед.  И като последно, ако сте решили въпреки това да си потрошите колата помислете че един регулировъчен пул е около 35лв, катализатора е комплект с колектора - 1700лв, бубина около 160лв и ремонт на глава с керамични легла - незнам вече колко! Не ме разбирайте погрешно, твърдо съм за газ, но в този случай това е загубена кауза! Да не кажете после, че не сте били предупредени! Успех на всички решили се на тази авантюра!!! bye

ivannlbc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 464
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #73 -: Ноември 20, 2012, 07:58:48 am »
Чета, чета, чета, пет страници чета и накрая не издържах и реших да попитам тези, които имат намерение или са си монтирали газ на този мотор, тета енджин май се казваше, не се ли сетихте преди това да прочетете, че с газта в такъв филм ще се вкарате, че всичката икономия, та и повече, ще я похарчите впоследствие по ремонти! Проблеми при тези мотори, карани на газ са потъване на клапани, стапяне на катализатора, вградена в моторния компютър самоодаптация и от тук проблеми при смяна на горивата, постоянно светене на чека и авариен режим, проблеми със бубини и т.н. . По мое скромно мнение не е създаден още газовия инжекцион, който може да работи безпроблемно с моторния компютър на сеед.  И като последно, ако сте решили въпреки това да си потрошите колата помислете че един регулировъчен пул е около 35лв, катализатора е комплект с колектора - 1700лв, бубина около 160лв и ремонт на глава с керамични легла - незнам вече колко! Не ме разбирайте погрешно, твърдо съм за газ, но в този случай това е загубена кауза! Да не кажете после, че не сте били предупредени! Успех на всички решили се на тази авантюра!!! bye

Всичко това което казваш важи с пълна сила за моя Кларус. От как сложих газовата отвреме-навреме ми светва чека и обяснението на майстора е, че била бедна горивната смес. Имах проблем със запалването (не знам дали имат връзка с газовата, защото по принцип си пали на бензин и после прехвърля на газ). От 15 000 км я имам вече и до тук равносметката е, че инвестицията ми в газовата вече се е изплатила, От тук натам всеки километър на газ ми е чиста печалба на 50% (или с колкото процента там ми е по-евтин газа спрямо бензина). Общо взето на пазара колата ми е оценена на около 2000 лв, така че и да се скапе един ден, няма да е голяма загуба. Хвърлям я на моргата и си взимам друга, пак слагам газ, пак карам до скапване и така. За новите коли сигурно филма е друг, но както казва един съфорумец, друго си е да си първия, който е пръднал в колата ти. (Но никога не можеш да си напълно сигурен, добавям аз.)
KIA Clarus SLX combi 116 hp 1,8 l

chitko

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 327
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #74 -: Ноември 20, 2012, 10:03:22 am »
Чета, чета, чета, пет страници чета и накрая не издържах и реших да попитам тези, които имат намерение или са си монтирали газ на този мотор, тета енджин май се казваше, не се ли сетихте преди това да прочетете, че с газта в такъв филм ще се вкарате, че всичката икономия, та и повече, ще я похарчите впоследствие по ремонти! Проблеми при тези мотори, карани на газ са потъване на клапани, стапяне на катализатора, вградена в моторния компютър самоодаптация и от тук проблеми при смяна на горивата, постоянно светене на чека и авариен режим, проблеми със бубини и т.н. . По мое скромно мнение не е създаден още газовия инжекцион, който може да работи безпроблемно с моторния компютър на сеед.  И като последно, ако сте решили въпреки това да си потрошите колата помислете че един регулировъчен пул е около 35лв, катализатора е комплект с колектора - 1700лв, бубина около 160лв и ремонт на глава с керамични легла - незнам вече колко! Не ме разбирайте погрешно, твърдо съм за газ, но в този случай това е загубена кауза! Да не кажете после, че не сте били предупредени! Успех на всички решили се на тази авантюра!!! bye


Мисля, че тия доказват обратното:

http://www.yellow333.com/opencms/opencms/menu/bg/autopark/Zapochni_sobstven_biznes/

Едва ли ще се вкарват за над 1000 таксита на газ, ако имаше сериозни проблеми. Последно като бях в КМБ сервиза в София, им доставяха последните стари сиидове налични в словакия 2-3 автовоза.