FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Принципно е така,на практика икономическия ефект е отрицателен....Кислорода струва пари,а възвращаемост никаква !
Познат има монтирана такава инсталация,казва че сваля разхода с около литър на сто км.
Цитат на: Ronin в Август 14, 2012, 01:49:23 pmПознат има монтирана такава инсталация,казва че сваля разхода с около литър на сто км.каква инсалация?с кислород ли?
Цитат на: Pro style в Август 10, 2012, 10:56:10 pmТази седмица за втори път си пълня резервоара с бензин и многооо ме заболя, та сериозно се замислих за газова уредба. Обаче дилемата е каква марка и модел, от къде, необходими допълнителни екстри към нея, къде да се монтира и т.н. Това мисля, че e BRC sequent plug & drive монтирана на Кия Сийд Аз съм с такова на шкодилака Добре ми е и не се оплаквам.В киа слгат само ланди.В БРЦ имаме човек бре Ники Обаждай се ,ако се решишМен така ме болеше на шкодата.При старите цени на бензина,по 140 лв на седмица
Тази седмица за втори път си пълня резервоара с бензин и многооо ме заболя, та сериозно се замислих за газова уредба. Обаче дилемата е каква марка и модел, от къде, необходими допълнителни екстри към нея, къде да се монтира и т.н. Това мисля, че e BRC sequent plug & drive монтирана на Кия Сийд
1300 lv.
Чета, чета, чета, пет страници чета и накрая не издържах и реших да попитам тези, които имат намерение или са си монтирали газ на този мотор, тета енджин май се казваше, не се ли сетихте преди това да прочетете, че с газта в такъв филм ще се вкарате, че всичката икономия, та и повече, ще я похарчите впоследствие по ремонти! Проблеми при тези мотори, карани на газ са потъване на клапани, стапяне на катализатора, вградена в моторния компютър самоодаптация и от тук проблеми при смяна на горивата, постоянно светене на чека и авариен режим, проблеми със бубини и т.н. . По мое скромно мнение не е създаден още газовия инжекцион, който може да работи безпроблемно с моторния компютър на сеед. И като последно, ако сте решили въпреки това да си потрошите колата помислете че един регулировъчен пул е около 35лв, катализатора е комплект с колектора - 1700лв, бубина около 160лв и ремонт на глава с керамични легла - незнам вече колко! Не ме разбирайте погрешно, твърдо съм за газ, но в този случай това е загубена кауза! Да не кажете после, че не сте били предупредени! Успех на всички решили се на тази авантюра!!!