Добре Дошли във Форума
Като минеш на газ, слагаш иридиеви свещи. Примерно Bosch Iridium (27 лв.) и смяна на 30 000 км. Има и едни на NGK - LPG Laser Line 6 дават им 60 000 но са 36 лв бройката.
В BRC ми го каза човека, че е желателно. Понеже не разбирам, го послушах, а и той това работи. Няма смисъл да ме подвежда, понеже той свещи не продава. Една седмица карах със старите си свещи, които бях на 60-70 хил.км NGK. След това сложих Iridium на Bosch, така и така ми бяха за смяна. Никаква разлика в работата на колата между старите обикновените и новите иридиеви. И все пак се препоръчват, не знам защо, но на самите свещи си пише LPG. Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
Жалко, че хората веднъж сложили ГИ не пишат регулярно за впечатления и проблеми. Взех Киа Про Сиид 1.6 бензин 16 клапана 2012 и мн й се чудя да слагам ли ГИ или не. Опитът, който имам с ГИ е с Фобус на Vw Polo 1.4 бензин 16V и е истинско разочарование - проблем с паленето, ескалиращ до невъзможност за палене, проблеми и неравномерна работа на двигателя при студена фаза. Най-разочароващо беше размера на разходите да се справя с този проблем - всякакъв вид добавки за отчушване на дюзи, отделно почистване на дюзи, настройване на стойности на гориво и т. н.. Така, че призовавам ако има някакви проблеми да се пише и да се дискутират.
какви функции има бутона за превключване. Можели да пали на газ директно.