Автор Тема: Никога повече Киа  (Прочетена 113716 пъти)

dokovski

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 70
Никога повече Киа
« -: Март 01, 2011, 02:28:02 pm »
За пореден път се убеждавам в безценните качетва и компетеностстта на екипа на сервиза и мениджмънта на КИА България.

Миналата седмица закарах колата с 3-4 пробелма, един от които е чувстувтелността на датчиак за чистачките. Разбира се подмяна ми беше отказа с мотива, че датчика работи. Попитах управителя на сервиза как точно са го тествали и след много мрънкаме ми каза, че са изсипвали вода върху него. Питах колко вода, за колко време, и как точно са сипвали. Това което ми отговори г-н петров, че са изсипали около 7 литра вода, в продължение на 20 секинди, като са сипвали от пластмасова туба  ;D И това им е процедурата за тестване на този прецизен датчик Констатацията е че щом се е задействал значи работи.

Обадих се на директора на КМБ Иванчев, разказах му за абсурдния метод по-който са тесвали датчика и той обеща, че ще провери и ще ми се обади.
От миналата седмица в Сряда всеки ден му звъня по 2-3 пъти на ден и всеки път е зает, на среща, не е на мястото си или някакво друго оправдание.

Пиша го всичкото това за всеки, който се чуди дали да си купи КИА, за да се подготви за отношението, което го очаква при комуникацията си със "специалистите" от сервиза и с ръководството, ако разчита на съдействие по разрешаване на проблемите му.

УСПЕХ :)
« Последна редакция: Март 01, 2011, 02:36:27 pm от Митето »
KIA CEED 1,6 CRDI 115 HP

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Никога повече Киа
« Отговор #1 -: Март 01, 2011, 02:37:03 pm »
Кофти,ама се случва


jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: Никога повече Киа
« Отговор #2 -: Март 01, 2011, 03:17:12 pm »
Ооо - аз чакам за отговор (КАКЪВТО И ДА Е) от господата Петров , Матев и Иванчев от м. Ноември 2010г. При мен става въпрос за трети стоп. Какви обяснения по телефона получих от г-н Матев..... да се смееш ли , да плачеш ли.....След това писах мейл на г-н Иванчев (на който мейл ми беше отговорено след 3 минути). Но да не си помислите , че е нещо съществено - написа ми , че е препратил писмото до другите двама и да чакам отговор. Чаааакай.....
Затова и на мен следващата ми кола НЯМА да е КИА !!! И навсякъде ще разказвам какви ......(да не развалям форума) има в КМБ.
Жалко - колите са хубави , ама не случили на специалисти...
Мите - абе , много често взе да се случва това. Нали знаеш - повече от две случайности - не са случайности...

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Никога повече Киа
« Отговор #3 -: Март 01, 2011, 03:21:06 pm »

Мите - абе , много често взе да се случва това. Нали знаеш - повече от две случайности - не са случайности...
факт!

dokovski

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 70
Re: Никога повече Киа
« Отговор #4 -: Март 01, 2011, 03:56:52 pm »
Пуснах сега един мейл до няколко авто-новинарски сайта с копие до КМБ, да видим дали ще има отговор.

Вече обмислям да създам група във Facebook - KIA NO MORE :)

Давайте контакти във Корея или Словения, откъдето могат да им набият некомпетентите канчета на КМБ
KIA CEED 1,6 CRDI 115 HP

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: Никога повече Киа
« Отговор #5 -: Март 01, 2011, 07:26:28 pm »
Не съм сигурен , но май като се прати мейл до Корея , автоматично го връщат към КМБ и така - параграф 22...
Ако успееш да се свържеш с корейците - задължително пиши как е станало , че и други ще пишат...
Успех !!!

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: Никога повече Киа
« Отговор #6 -: Март 01, 2011, 08:44:09 pm »
Не съм сигурен , но май като се прати мейл до Корея , автоматично го връщат към КМБ и така - параграф 22...
Ако успееш да се свържеш с корейците - задължително пиши как е станало , че и други ще пишат...
Успех !!!

Виждате че проблема идва от по горните нива на КИА явно.
Една реклама хубава не правят дори.Все на моловете гледам други марки и все се надявам да видя един нов Спортидж или нов Сийд ама никаде няма.После искат да имат печалби...

Следващият път Hyundai! Не познавам човек да е недоволен от обслужването там. Малко по скъпо но ето заслужава си май..

Иначе, мисля че централния офис на Киа за нас е в Франкфурт-Германия не Корея.
« Последна редакция: Март 01, 2011, 08:48:05 pm от aris »

radkoDI

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 169
  • SOUL 1,6 бензин, МТ; SEAT Toledo - 1,8 LPG
Re: Никога повече Киа
« Отговор #7 -: Март 05, 2011, 05:48:39 pm »
Не съм сигурен , но май като се прати мейл до Корея , автоматично го връщат към КМБ и така - параграф 22...
Ако успееш да се свържеш с корейците - задължително пиши как е станало , че и други ще пишат...
Успех !!!
При последните ми кореспонденции с After Sales Service на kiamotors.com писмото се препращаше не само до КМБ, но и до още няколко адреса в Корея (ще ги пратя на ЛС при поискване), че дори единия от тях ми върна и обратна разписка че е прочетено заедно с разписката от Хр. Иванчев. Иначе от началото на годината стандартния отговор от сайта е следния:

"VOCM
Dear valued Customer,
 
Thank you for contacting Kia Motors.
 
Your inquiry, complaint or comment has been received and entered into our system.
The appropriate Kia after-sales representative will contact you in the shortest possible time.
 
Sincerely,
 
Kia Motors Corp."
« Последна редакция: Март 05, 2011, 05:50:33 pm от radkoDI »

dokovski

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 70
Re: Никога повече Киа
« Отговор #8 -: Март 10, 2011, 04:31:01 pm »
Продължение нба кореспонденцията:

Зададох ви 2 прости въпроса, на които ми отговаряте с думите "Считам, че бях пределно ясен по отношение на вашия случай в последния си мейл и считам въпроса за приключен."

Точно затова превръщам "диалога" (дори не смеете да се оабдите по телефона) във форум, за да се види отношението към клиентите ви.


On Thu, 10 Mar 2011 13:49:15 +0200
 "Hrabrin Ivanchev" <ivanchev@kia.bg> wrote:

    Уважаеми г-н Дoкoвски,

    Не разбирам какво целите с тази атака по мейла, но смятам за неуместно
    превръщането на нашия диалог във форум.



    Поздрави,

    Hrabrin Ivanchev
    KIA Motors Bulgaria
    General Manager
    tel:+ 359 2 962 84 03
    fax:+ 359 2 962 84 05 Храбрин Иванчев
    Киа Моторс България АД
    Изпълнителен Директор
    tel:+ 359 2 962 84 03
    fax:+ 359 2 962 84 05 www.kia.bg
    P Please consider the environment before printing this mail note.

    -----Original Message-----
    From: dоkоvski@dir.bg [mailto:dоkоvski@dir.bg] Sent: Thursday, March 10, 2011 1:18 PM
    To: ivanchev@kia.bg
    Subject: Re: Никога повече КИА

    Г-н Иванчев,

    Все още нямам отговор от вас, минаха 2 седмици откакто "приехте случая ми лично". Това ли е стандарта ви за комункация с клиенти?



    On Mon, 07 Mar 2011 12:16:41 +0200
     <dоkоvski@dir.bg> wrote:

        Г-н Иванчев,

        Допреди да заминете за Женева не намреихте ли храброст да ми се обадите, звънях Ви цяла седмица? До 28 Февруари Ви звънях по минимум 3 пъти на ден и Вашите колеги Ви извиняваха, че сте зает.

        Т.е. имахте една цяла седмица да "вземате лично случая". Стига с тези "ученически" извинения.

        Позволявам си да Ви припомня въпроса, с който Ви се обадих. Простият ми въпрос беше дали според Вас е достатъчно достоверен теста на прецизен датчик за дъжд, при който от "пластмасова туба изсипват 7 литра вода за 20 секунди", това са думи на експерта Петров от сервиза.

        Разбирате защо думите Ви "уведомя, че вашия датчик е изправен и работи, съглсно зададените стандарти от производителя" не ми звучи много "уверително".

        Надявам се все пак да застанете зад твърдението си и да ми обясните като на потърпевш клиент следните неща:
        - каква е граничната стойност на интензитет на валеж, при която би трябвало да се задейства датчика (Специалиста Петров цитира стойнсотта 450 галона на кв. см - това за час, за година, за месец ли е)?
        - как ТОЧНО тази стойност е симулирана в сервиза, когато закарах колата? Има ли протокол от теста или някаква документация как точно е проведен? Защото аз като бях нямаше дори работна карта.

        Имате ли нещо предвид с думите "обиждате и клеветите моите служители"?

        За пореден път Ви разказвам за басурдите на абслужването, коетополучавам и мисля че мога са си позволя да изкажа мнението си, че в сервиза на КИА има НЕКОМПЕТЕНТНО обслужване, както и че комуиникацията с ВАС е под всякаква критика. За справка проверете в интернет оплакванията и на др собственици на КИА.

        Очаквам Вашия отговор с нетъпрение




        Уважаеми г-н Дoкoвски,

        Тази вечер се прибрах от пътуване до Женева и с изненада видях вашия мейл.

Тъй като лично бях взел под внимание вашия случай, но поради моето отсъствие
от България не можах да ви отговоря, сега използвам случая да ви уведомя, че
вашия датчик е изправен и работи, съглсно зададените стандарти от
производителя.

        Ще ви бъда благодарен ако не обиждате и клеветите моите служители за в
        бъдеще във вашата кореспонденция.


        Оставам на ваше разположение,

        Поздрави,


        Hrabrin Ivanchev
        KIA Motors Bulgaria
        General Manager
        tel:+ 359 2 962 84 03
        fax:+ 359 2 962 84 05
        Храбрин Иванчев
        Киа Моторс България АД
        Изпълнителен Директор
        tel:+ 359 2 962 84 03
        fax:+ 359 2 962 84 05
        www.kia.bg

« Последна редакция: Март 10, 2011, 05:17:01 pm от dokovski »
KIA CEED 1,6 CRDI 115 HP

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: Никога повече Киа
« Отговор #9 -: Март 11, 2011, 12:03:04 am »
Хм.....
Хм , хмммм............
Ванка (Доковски) , ако това , което казваш е вярно (7л. вода за 20сек.) излиза , че този датчик сработва при 21л. вода за 1мин.
Вероятно това количество вода е поливано не по цялото стъкло , а ПО-СПЕЦИАЛНО в района на датчика (за да сработи)...
Ако се приеме , че стъклото е около 1,5 квадратни метра , излиза , че този датчик сработва мааааалко по-рано от момента в който според застрахователните норми се приема даден валеж за норма за бедствено положение - малко по-конкретно : за "бедствено положение" се приема (за даден район) , ако има валежи повече от 30л. на квадратен метър....    НО     - не съм сигурен дали за една минута или за един час.........
 В твоя случай , е по-тежкия вариант от което си задавам въпроса : ако искам по време на път да разчитам на датчика да ми сработи чистачките , какво ли трябва да се вижда на стъклото и за какво е сложен този датчик - обикновено при такъв валеж се отбива на подходящо място , докато валежа намалее , защото  е невъзможно да се кара , а и отдавна  ще съм се бил принудил сам (без датчик) да си включа чистачките...
Когато съм ползвал кола с такъв датчик(Ситроен Ксантиа) , той сработваше даже дразнещо рано (при първите няколко капки по стъклото) , а не при бедствено положение...  
Това , естествено не ти помага , но поне си водил/водиш някаква кореспонденция. Аз все още чакам отговор от КМБ (от м.Ноември 2010г.) - просто не знам как да ги нарека - явно богатството на изказните ми форми в речта ми не кореспондира с тяхното домашно възпитание , наученото в училище , професионализъм и ....
Наистина - НИКОГА повече КИА.
« Последна редакция: Март 11, 2011, 12:11:27 am от jorko.b67 »

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: Никога повече Киа
« Отговор #10 -: Март 11, 2011, 01:10:36 am »
Защо се занимавате още незнам. Те колите вече ги продадоха.... >:(  Това е положението харесва ни или не... но вече си знаем.. :-\
« Последна редакция: Март 11, 2011, 01:12:29 am от aris »

dokovski

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 70
Re: Никога повече Киа
« Отговор #11 -: Март 11, 2011, 09:14:11 am »
Писах оплаквания. Едното на адресите, hjkimkia@kia.co.kr, ojunsung@kia.co.kr, yjkim4u@kia.co.kr, andykim@kia.co.kr, другото в официалната форма за оплквания.

Ще чакам отговор.


Това безобразие не трябва да продължава. Всеки път си получавам колата с разптравии и всеки път се връщам за доработка щото нещо са направили мърляво.

Писах няколко пъти на Иванчев, ако е истински мениджър, който се грижи за имиджа на фирмата ще отговори: съжалявам, ще проуча въпроса и ще направя всичко възможно да не се повтори, за да останете вие клиентите доволни.
А миналия път получих мейл с телефона на "Компетентния" Петров да му се обадя да се върна в сервиза да ми оправят мърлявщината си. Все едно аз по цял ден се чудя кво да правя и си обикалям по сервизите да си обслужвам колата.
« Последна редакция: Март 11, 2011, 09:15:54 am от dokovski »
KIA CEED 1,6 CRDI 115 HP

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: Никога повече Киа
« Отговор #12 -: Март 26, 2011, 12:05:00 am »
Без да се заяждам - едно плахо пояснение , относно количеството вода , полято върху стъклото на Доковски , та да му сработи датчика....
От оригинална полица на "Алианц - България" АД само цитирам :
"...т. 2.4.4 Пороен дъжд - падане на големи количества валеж за кратко време в рамките на показателите , посочени по-долу:
    ВРЕМЕ (мин.)     ВАЛЕЖ (л/кв.м.)                   ВРЕМЕ (ч.)             ВРЕМЕ (л/кв.м.)
       5                        2                                       1                            12
     10                        4                                        2                           18
     15                        5                                        4                           27
     20                        6                                        8                           35                              
     25                        7                                      12                           45
     30                        8                                      18                           52  
     35                        9                                      24                           60
     40                      10
     50                      11..."
Край на цитата !!!
 Боже , колко съм се заблуждавал...... ???
 С тези 7л за 20 секунди , излиза по моята сметка , че за 24 часа (ако така вали) на стълкото се изсипват 21л х 60мин = 1260л/ч. х 24ч. = 30240л. ...  music
 Представяте ли си....30 ТОНА вода... , че и малко отгоре... %)
 И то целенасочено ..., така ..., по нашенски... , върху датчика.... devil
 Еее - и развален да беше - няма как да не заработи... Хм , смее ли ? :-\
 Пък те , застрахователите , видите ли - излизат с някакви си 60л/24ч - пороен дъжд било... sorry
 Интересно ми е - при колко тона (пардон литри) вода е границата на работещ/неработещ датчик - аха , аха  да заработи и ех ...  за малко не му стигна някой тон да заработи... Да , го у датчика баш... 8-)
« Последна редакция: Март 26, 2011, 12:06:49 am от jorko.b67 »

Lyubo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Никога повече Киа
« Отговор #13 -: Юни 18, 2011, 03:07:21 am »

    Здравейте,
 Притежавам КИА Про Сеед 1.4/110кс. от 03/01/2008г. Като цяло съм доволен от колата харесва ми на външен и вътрешен вид, и като возия също.
 До момента гаранционно съм сменял: лява биалетка 20 000км; десен амортисьор 30 000км; и някаква пласмаса на кормилната уредба,която тропаша ужасно 60 000км.
 
   В момента на 60 000км. изникна друг проблем, който за мен е необясним КРИВИ ДИСКОВЕ това ми е някак си съмнително как е възможно.  Има стаж като шофьор 10г и съм имал няколко коли преди това, но на нова кола да ми кажат криви дискове и че аз съм винове да си приготвя 1000лв. заедно с наклатките малко ми стана кофти. Докато опсъждах проблема с приемчика в сервиза се появи клиен които се включи веднага в раговора като каза че той вече ги бил сменил на 45 000км на джипа и са му взели над 1500лв за услугата.

Помогнете ми КОЛЕГИ не, че съм за парите ще ги дам, но поне малко да се чуствах виновен за случилото се. Не искам обаче да им плащам за ДЕФЕКТНИТЕ им части както и вие сами сте се убедили за амортисьорите. Ако има някой с подобен проблем или мнение пишете....

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Никога повече Киа
« Отговор #14 -: Юни 19, 2011, 12:27:15 am »
а кой е бил виновен да гпреглеждат дисковете?
Иначе,диска се криви много лесно.Газ-спирачки надълго,и айде music

Мнението ти защо е в тази тема?
Не си доволен от колата ли? krivogled
Повече няма да си взимаш марката ли: krivogled