такааа ... вече минах 75000км и 5 технически обслужвания в технически центрове на КИА в София, Ст.Загора и смяна на накладки в Пазарджик.
Като цяло продължавам да съм много доволен от автомобила
до този момент няма нищо сериозно по колата.
- още в началото си изгорих едната помпа за пръскане на предното стъкло - подменена гаранционно в София
- нормалните 2 сменени гаранционни десни биалетки.
- смяних си маслото на скоростната кутия 15000км по-рано, защото скоростите започнаха да влизат по-тругно и му беше време.
- направих си профилактика на климатика
- смениха ми гаранционно двата задни амортесиора преди 1-2 хил. км. От тук директно въпрос към критиците - КОЙ би ви сменил гаранционно амортесиорите на 70000+км???
Като бях в Пазарджик за смяна на накладки, видях следното нещо - накладките ми на 75000км бяха с още 50% ресурс, но не бяха правилно поддържани - бяха замърсени много и за това ги смених, дисковете ми са в перфектно състояние.
Оказва се, че масово не се поддържат спирачните апарати и не се почистват накладките по центровете на КИА (дори в София), като че ли единственото място където това се прави е Пазарджик.
Вдигнахме колата за проверка на ходовата част, всичко е супер стегнато, чак се учудих, защото имам едно хлопане в дясната част.
Генерацията ми също бе в доста добро състояние.
Въпросното хлопане го открихме и се състои в това че ми "играят" предните подкалници, особенно десния. Още в началото влизах в сервиз за боядисване на предна броня и явно там са ги сваляли и после не са ги сложили както трябва или от времето са се отпуснали копчетата и се местят и подрънкват.
В Пазарджик ги уплътнихме с гумени вложки под копчетата на подкалниците, но ще ходя да ми ги оправят в София както трябва.
Също така по самата броня от долу имам 1 елемент да се прихване по-добре, но това са както се казва "козметични проблеми".
Иначе пак се потвърждава моето мнение - за парите си перфектен автомобил