Имах проблем със старирането. Когато колата запалеше обаче работеше нормално и всичко беше наред.
Но след като разбрах за подобен проблем във Форум на Киа ето как го отстраниха. Като следва хронологиа на нешта които не е трябвало да сменят
1. Акумулатор - проблема остава
2. Подгряващи свещи. - проблема остава
3. Смяна на горивото. - проблема остава
4. Горивен филтър - проблема остава
5. Сензор за оборотите на коляновият вал. - проблема остава
6. Изместен 1 зъб на ремъка на разпределителният вал ( бил е неправилно поставен от предишен майстор или превъртял ) - проблема остава
7.Смяна на тръбите за излишното гориво и нови маркучи от филтъра до помпата за високо налягане. - проблема остава
Накрая отива при дизел специалист за прочистване на инжекторите ( дюзите).
Просто за да се завърши, тук е обяснението защо колата не е запалила.
За да запали, дизелов двигател се нуждае от минимум налягане в горивната обща тръба ( common rail ) . Това високо налягане се доставя с помпата за високо налягане, управлявана директно от мотора (чрез разпределителния вал?). По време на стартиране това налягане е минимално, тъй като двигателят "работи" при ниска скорост (~ 400 об./мин). Ако имате някакви течове в инжекторите(пикаят дюзите), налягането ще падне и няма да бъдат достатъчни за инжектира дизел, и за да възпламени.
Когато и 4 инжектора, текът определено има недостиг на налягане.
След стартиране на двигателя, увеличението на оборота в минута (~ 800 об./мин. на празен ход) и налягането се повишава. Налягането остава достатъчно дори и с течове на дизеловото гориво, да се възпламени.