Автор Тема: усилване на волана- електрическо, електрохидравлично или хидравлично?  (Прочетена 2758 пъти)

vandur

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
По разни други форуми четох, че в различните страни се предлагат различни варианти на усилване на волана, като се съобщава за проблем с електрическото усилване при  Спортидж от 2010 и началото на 2011, което се изразява в неспособност на колата да държи права посока, без непрекъснати допълнителни корекции на волана.  Какво е усилването на волана в Бг и някой имали наблюдения за този евентуален проблем? :o

съобщават се и единични случаи за проблем със стабилизиращата система при 1.6 Гди 2wd за същия период %) Дайте инфо :o

Shadow

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 447
  • Sportage 2.0® CRDI AWD
Ето го проблема
, предполагам че вече е отстранен  :o

vandur

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
Дано си прав, че е кофти ситуация за дълъг път :o Все едно караш с две спадащи по различно време гуми crazy Ама и аз май откачам докато си чакам колата write

Shadow

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 447
  • Sportage 2.0® CRDI AWD
Всички откачаме докато чакаме. Питаш ли ме мен цялата платена каско маско всичко и още чакам да ми я регистрират. Уфф дано тая седмица седна в нея, че откачам  silen

lini

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 175
  • Sportage SLE 2.0
Електрическо с променливо усилие е при нас. При мен лично не се забелязва дърпане на една страна - пускам волана и колата върви направо. Карам 2.0 бензин AWD. Предната ми кола беше с хидравлично усилване и в началото усещах доста разликата :) Електрическия волан на Sportage ми се струваше като играчка, особено при ниски скорости, където се върти най-лесно.