FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
е незнам,но предният път при боядисването,имаше масло в боята.Пак изпуснал филтър.Обяснявах,отговориха ми,че е невъзможно това,защото филтрите били адски скъпи и нямало как да се получи.Сега тея боклучета,може и от майстора да са
Ceed-а ми беше изкупен от тях и тъй като докато течеше сделката-оформяне на покупката и регистрацията на новата колата..изминаха 10 дена..през това време ми бяха осигурили оборотен автомобил(последен модел на i30).
МАлко off и от мен На колко Ти оцениха старичкия CEED?
...Съвет към Дилърите на КМБ( всъшност не знам дали проблема е в дилърите или в политиката на КМБ):Променете начина на работа-отношението си към клиентите.Купувачът иска да му бъде обръщано внимание и да се почувства радостен че ги дава тези пари...а не да се ядосва....
Ще се сетите кой е най-добрия сервиз в БГ
Добре, след като го хвалите сервиза на Hyundai, може ли ние прецаканите с Киите да ходим при тях за обслужване? Предполагам, че сервиза за който говорите е този на Околовръсното с/у Бизнес парка или другия в Люлин?
П.С. Не искам да кажа нищо лошо за КИАта, но просто по стечение на обстоятелствата и по-добра оферта взех Хюндай.