Добре Дошли във Форума
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
като ме пуснат мен по подобна пързалка обикновено ми е достатъчно тактично да отбележа че колата е закупена на физическо лице от физическо лице, следователно при всякакви подобни бълнувания с чакания за доставки на чсти важи не само описаното в гаранционната книжка, а и закона за защита на потребителя, а там пише:ЦитатЧл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.виж чл. 113 (1).а и без тва в комисията за защита на потребителите скучаят. що не им създадеш малко работа? ще се изненадаш колко бързо от КМБ ще влезнат във връзка с теб.а ако ти е фирмена - не мжоеш да разчиташ на безплатно адвокатстване от комисията, но пък можеш да си наемеш собствен адвокат и съответно да им заведеш едно кротко дело за пропуснати ползи. да, скъпичко и продължително удоволствие е, но пък е и за двете страни по спора, а накрая плаща само тази която е сбъркала и то с лихвите;)
Здравейте, Притежавам КИА Про Сеед 1.4/110кс. от 03/01/2008г. Като цяло съм доволен от колата харесва ми на външен и вътрешен вид, и като возия също. До момента гаранционно съм сменял: лява биалетка 20 000км; десен амортисьор 30 000км; и някаква пласмаса на кормилната уредба,която тропаша ужасно 60 000км. В момента на 60 000км. изникна друг проблем, който за мен е необясним КРИВИ ДИСКОВЕ това ми е някак си съмнително как е възможно. Има стаж като шофьор 10г и съм имал няколко коли преди това, но на нова кола да ми кажат криви дискове и че аз съм винове да си приготвя 1000лв. заедно с наклатките малко ми стана кофти. Докато опсъждах проблема с приемчика в сервиза се появи клиен които се включи веднага в раговора като каза че той вече ги бил сменил на 45 000км на джипа и са му взели над 1500лв за услугата.Помогнете ми КОЛЕГИ не, че съм за парите ще ги дам, но поне малко да се чуствах виновен за случилото се. Не искам обаче да им плащам за ДЕФЕКТНИТЕ им части както и вие сами сте се убедили за амортисьорите. Ако има някой с подобен проблем или мнение пишете....