Автор Тема: скърцане на арматурно табло  (Прочетена 8540 пъти)

YANCHO71

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 77
скърцане на арматурно табло
« -: Август 28, 2011, 01:06:19 pm »
Колеги имам следният проблем с арматурното табло.При движение със скорост около 90-100 км/ч таблото пред пътника до шофьора скърца доста неприятно,все едно е влязъл щурец.Вярно като усиля музиката не го чувам,но трябва ли винаги да пътувам като дискотека? musicКогато го подпра с ръка скърцането изчезва.Предполагам,че някой болт или винт се е разхлабил :o,та имате ли идея какво може да се направи по въпроса или ще трябва да се ходи до сервиза?Дали е възможно да се дължи на жегите или просто трябва притягане?

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #1 -: Август 28, 2011, 06:38:51 pm »
или еърбек-а

YANCHO71

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 77
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #2 -: Август 28, 2011, 06:55:01 pm »
Изобщо нямам представа какво може да е,но след като  го подпра с ръка спира, ме навежда на мисълта,че може да не е AIRBAG-а.Изобщо има ли някакъв достъп до закрепването на таблото(примерно ако сваля жабката) или ходене в сервиза?

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #3 -: Август 28, 2011, 11:12:00 pm »
Ивчо , я си отиди в сервиза (Пазарджик примерно) , та да не се занимаваш с глупости...
Все пак , нашата работа е да си караме колите - не да се занимаваме с тях , нали ? ok

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #4 -: Август 28, 2011, 11:43:02 pm »
Ивчо , я си отиди в сервиза (Пазарджик примерно) , та да не се занимаваш с глупости...
Все пак , нашата работа е да си караме колите - не да се занимаваме с тях , нали ? ok

В пазарджик "гаранциони" работи не вършат там. Трябва да ходиш до софийския сервиз и да искаш смяна на цялото табло гаранционо!

stanislavvi

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 67
  • 2.0 CRDI 140 hp
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #5 -: Август 29, 2011, 02:02:50 pm »
При мен има абсолютно същия проблем.
Помагайте че много дразни  :-\

YANCHO71

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 77
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #6 -: Август 29, 2011, 07:37:18 pm »
Жорето е абсолютно прав.Ще трябва да се разходя до сервиза,но се надявах на по лесният вариант.

stanislavvi

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 67
  • 2.0 CRDI 140 hp
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #7 -: Август 30, 2011, 10:59:57 am »
Пиши после да кажеш как е минало в сервиза  ;D

vanselot

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 159
  • pro_cee'd 1.6 benz
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #8 -: Септември 01, 2011, 10:26:37 pm »
За да не отварям нова тема... да питам тук.. Незнам как е при вас, както и не съм се качвал в друг ceed но ми се струва, че когато  колата работи  на обороти прекалено много се усеща вибрация и леко тресене... е...  не чак тресене,  ама вибрацията е доста осезаема. Един приятел с голф 5 ми ведъж ме пита защо така.. а аз до този момент не бях обръщал внимание. Качих се в неговата кола и при работа на мотора на обороти чувството беше все едно двигателя е изгасен. От този момент нататъка много ми прави впечатление тази неприятна вибрация. От какво може да се е получило това или е възможно да е от самото начало така?? спомням си , че в началото когато колата работеше на обороти направо по някое време се чудех дали е запалена или не.Дори 2 пъти ми се случи да въртя стартера при запалена кола...  rofl

Embezzler

  • Почетен член
  • Експерт
  • *****
  • Публикации: 510
  • Honda CR-V 1.6 i-DTEC AWD
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #9 -: Септември 01, 2011, 11:38:03 pm »
Ако имаш предвид вибрациите на свободен ход, да, има ги и са си нещо нормално. Аз съм с 1.4 80кW и в още 2 коли със същия мотор съм сядал и се усещат.

YANCHO71

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 77
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #10 -: Септември 02, 2011, 03:15:10 pm »
Скърцането се появява при движение на автомобила.Когато работи на място скърцане няма.Моята кола също е 1.4,81kw,така че се надявам да е от закрепването на таблото.

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #11 -: Септември 06, 2011, 08:14:40 pm »
пласмасите си вибрират и има тресене винаги като се минава от неравности или павета.Това е и оправия няма.При фейслифта го няма това защото материалите на пластмастите са различни.Дражнесто е но това са дребни работи,нали колата си върви  yahoo

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #12 -: Септември 06, 2011, 10:33:00 pm »
пласмасите си вибрират и има тресене винаги като се минава от неравности или павета.Това е и оправия няма.При фейслифта го няма това защото материалите на пластмастите са различни.Дражнесто е но това са дребни работи,нали колата си върви  yahoo

казваш новите сийдове ги правят като ауди а8  ;D
примерно при мен започнаха леките потраквания в интериора на около 80000км, за момента още тежки няма  crazy
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

Пешо

  • Administrator
  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 965
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #13 -: Септември 16, 2011, 03:54:41 pm »
и аз го имах този проблем, решава се доста лесно.
Качете някой на предната седалка и го помолете просто да натисне кората до челното стъкло надолу и "скърцането" ще спре. Пишете ми на лично за повече инфо.

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: скърцане на арматурно табло
« Отговор #14 -: Септември 16, 2011, 04:41:40 pm »
защо някой друг да натиска кората, ти не можеш ли сам?не разбирам.коя е кората до челното стъкло...?основната която свършва там или допълнителната пластмасова която се разлепяше при много колеги в краищата?