Автор Тема: Проблем с чек лампата  (Прочетена 4310 пъти)

Black_Drakon

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Проблем с чек лампата
« -: Септември 05, 2011, 12:21:26 pm »
Здравейте,
Наскоро се сдобих с Kia Sportage 2,0i 95 к.с. 96 година и като цяло съм много доволен от джипката. По чукарите няма грешка. Само че от месец и нещо се появи проблем - почна да свети чек лампата и няма мощност. Първоначално само над 3000 оборота започваше да свети. Четох из форума кой сервиз препоръчват и реших да я закарам във Виликар. Там цял ден се бориха с нея и накрая ми казаха, че дава грешка във фазовия датчик. Почнах да търся датчика, но в последствие лампата започна да свети още с паленето. Смених го, нулирах компютъра и продължава да е в същото положение - лампата свети и няма мощност. Дайте ми съвет за проблема и ми препоръчайте добър диагностиг.

suni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Re: Проблем с чек лампата
« Отговор #1 -: Септември 06, 2011, 08:45:56 am »
 0896 633459 - обади се на този тел.,човека ще ти свърши работа.

rockton

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 123
Re: Проблем с чек лампата
« Отговор #2 -: Септември 06, 2011, 08:48:31 am »
От профила ви не става ясно откъде сте и къде се намира колата.
-Разполагам и работя с фирмената диагностична апаратура за Киа - Хюндай.
При вас причините за проблема могат да бъдат над 10-12, така че без сериозна и задълбочена диагностика не бих могъл да дам точно мнение за проблема.
-При желание от ваша старана , бих могъл да помогна в установяването и отстраняването на дефектите.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт!  0896 633459 /autoelectronic/

bobo77

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
Re: Проблем с чек лампата
« Отговор #3 -: Септември 12, 2011, 09:12:16 pm »
Преди да нулираш компа не провери ли какъв е кода на грешката?
KIA Sportage 2000 2.0 16v 128hp

petarslavov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: Проблем с чек лампата
« Отговор #4 -: Септември 18, 2011, 06:21:52 am »
Здравейте,може да е проблем с резервоара много често се пробиват и лампата светва дава код 446.НО  ако нямаш мощност и имаш код 300 ,301 ,302 и тн най-вероятно имаш стопен катализатор,т.е. запушен изход за изгорелите газове.Това се проверява най-добре на студено-като запалиш и тръгнеш дай рязко газ ,ако двигателя изведнъж заглъхва -100% задръстен катализатор-решението нов(мноо скъпо)или пробиване на катализатора(незаконно).
Успех