FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Преки наблюдения върху такава Октавия: - вътре е някак си по-къса, тясна и неудобна - 1.9ТДИ е много шумен, ама много-много, - много ''дървена'' скоростна кутия, - гигантски багажник,И аз имах подобна чуденка - избрах Сийд-а!
2006 ама "Tour" или "Октавия II"? комби или лифтбек? кое ниво на оборудване?
Цитат на: mb в Ноември 04, 2011, 10:03:42 am2006 ама "Tour" или "Октавия II"? комби или лифтбек? кое ниво на оборудване?Шкодата, която гледах, е от Октавия II с оборудване Elegance.
Закарахме колата в сервиза на Киа във Варна. Откриха някакъв нехарактерен шум на турбото. Тъй като колата не е била обслужвана след в сервиз на Киа след първите 15хил километра, гаранцията е отпаднала. Също така явно не са обновили софтуера на турбото и това е довело до появата на този нехарактерен шум. От сервиза предпоръчаха смяна на турбото, което с монтажа излиза над 3000лв... Също така се оказа че на 66хил км ремъкът е напукан и трябва да се замени заедно с ролките. Откриха и проблеми по окачването. С една дума - отказах се. Ако колата беше в гаранция щеше да е друго, главно гаранцията беше нещото, което най-много ме блазнеше относно Ceed. Благодаря на всички тук, които изказаха мнение и съвети!
... Също така се оказа че на 66хил км ремъкът е напукан и трябва да се замени заедно с ролките. ...
ако искаш,мога да попитам моят съсед.Колата му няма и 40 хиляди км.Обслужвана в киа София ,но е късата база.Мисля,че на същата цена,ще можете да се договорите.Знам ли
Изглежда някой е направил "тънки" сметки и се е отказал от гаранцията.По-добре, че не си и новият собственик Цитат на: krasenk в Ноември 06, 2011, 11:45:45 pm... Също така се оказа че на 66хил км ремъкът е напукан и трябва да се замени заедно с ролките. ...За кой ремък става дума? Малко ме изненада това за ремъка и ролките, тъй като си мислех, че този модел е с верига (ако ства въпрос за ангренажния де)