Автор Тема: Официално писмо  (Прочетена 7960 пъти)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Официално писмо
« -: Юли 22, 2008, 03:32:49 pm »
Дали да вземем да напишем такова до представителите на киа в Германия за нашите зачестили проблеми,защото гледам ,тук никой не ни обръща внимание :-\

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: Официално писмо
« Отговор #1 -: Юли 22, 2008, 04:16:33 pm »
аз винаги съм съгласен на такива постъпки за доброто на нашите автомобили  ;D
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

Пешо

  • Administrator
  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 965
Re: Официално писмо
« Отговор #2 -: Юли 22, 2008, 09:42:51 pm »
аз мога да го преведа на Немски примерно :)

Oil_Blue_Cee'd

  • Щял да си купува Алфа
  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 190
  • Избивам комплекси всякакви
Re: Официално писмо
« Отговор #3 -: Юли 23, 2008, 05:58:08 pm »
И какво като на Киа Моторс в Германия им напишете? Какво ще стане? Ще промените ли нещо не................. На всеки в Киата нещо му трака и така ще си е кара. Онези от Германия да не би да дойдат тука или да се обадят в Киа Моторс България и да им набият канчетата! Пак не...................................... И тогава какво правим................ Нищо. Най-много да стане конфликт между Форума и Киа Моторс България! Ей за това всеки ша си души пръднята където му е мястото. В случая България! И всеки ша си знае гьола. Ей за това са казали хората "Като имаш магаре ша му душиш пръднята!" И още "Имаш крава пиеш мляко, нямаш крава гледаш!" И тука в България ша душим та ша се умажем!

dani

  • Administrator
  • Експерт
  • *****
  • Публикации: 675
  • i30 rider
Re: Официално писмо
« Отговор #4 -: Юли 23, 2008, 06:04:33 pm »
Това ще е така докато не си знаем правата.
И какво да стоим да ни тъпчат ли???????
Love is suicide!

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Официално писмо
« Отговор #5 -: Юли 23, 2008, 06:10:56 pm »
И какво като на Киа Моторс в Германия им напишете? Какво ще стане? Ще промените ли нещо не................. На всеки в Киата нещо му трака и така ще си е кара. Онези от Германия да не би да дойдат тука или да се обадят в Киа Моторс България и да им набият канчетата! Пак не...................................... И тогава какво правим................ Нищо. Най-много да стане конфликт между Форума и Киа Моторс България! Ей за това всеки ша си души пръднята където му е мястото. В случая България! И всеки ша си знае гьола. Ей за това са казали хората "Като имаш магаре ша му душиш пръднята!" И още "Имаш крава пиеш мляко, нямаш крава гледаш!" И тука в България ша душим та ша се умажем!
извинявай,ама ти явно не си си взел поука от банчето което имаше май 8-)

Такам,тук сме се събрали за да си помагаме,ти кво праиш?
Акаш на метеното krivogled

Като искаш да се оправяш сам,немога да разбера кво пишеш излишно и ни занимаваш с недоволството си.Ние имаме вече контакт с Киа Моторс и хората помагат както могат bubu

Ти ако се напънеш,деа знам,може и ти да се окажеш точен и да помогнеш с нещо alc


smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: Официално писмо
« Отговор #6 -: Юли 23, 2008, 08:20:33 pm »
това си е то "животното българин" в лицето на Oil_Blue_Cee'd ... това е моят коментар.

ПП надявам се да имаме напрадък в поправянето на "бричките" ни   ok
« Последна редакция: Юли 23, 2008, 08:24:55 pm от smirn0ff »
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

mmtrance

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 132
  • KIA sportage 2.0 CRDI
Re: Официално писмо
« Отговор #7 -: Август 25, 2008, 10:41:57 am »
колегата по горе не е прав, както вече споменах в друга тема, чаках едно арматурно табло 8 месеца, и след като направих скандал и стигна и до германците , на втората седмица ми се обадиха и ми казаха "таблото ви е тук, кога ще ви е удобно да оставите колата за ремонт". За радост в германия хората държат на клиентите си.
diesel power.... feel it!

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Официално писмо
« Отговор #8 -: Септември 01, 2008, 04:23:26 pm »
След поредната сериозна изцепка в сервиза с поредния съфорумец,писмото нетърпи отлагане повече devil


Писмото написано и пуснато

Ето го как изглежда в оригиналният му вид:

Dear Sir/Madam,

I am writing you on behalf of the official Kia fan club of Bulgaria ( http://kia-bg.com ). We would like to bring to your attention some matters of significant interest to us.
Hereby we are expressing our disappointment of the services provided by our local dealer - Kia Motors Bulgaria in Sofia. More precisely there are serious flaws in the technical service which should be covered by the warranty of our vehicles.
Below you will find a few examples of the issues which forced us to escalate them to you directly.

There are numerous Kia Cee’d owners which complain from a rattling noise in the steering axle of their vehicles. After a visit to the dealership's technical service center they have been assured that their cars are in a perfect condition and do not need maintenance or any kind of interventions.
However their problem is real and it persists. According to the Russian Kia Cee’d fan club this is a known factory defect which is being fixed with a repair kit. There are a number of other examples of obvious problems that were solved only after being escalated to the chief sales manager or the head of the technical service center. According to us it is unacceptable to seek the attention of Kia Motors Bulgaria's management in order to fix even minor defects. We admit that there is some positive feedback regarding the warranty service but the overall impression is very poor.
There is a need of an improvement in the services provided to your customers in Sofia, Bulgaria and we recon that the corrective measures should be triggered from the Kia Motors headquarters.

The goal of this statement is not only to complain but to raise our issues to a higher level due to the fact that the number of Kia owners in Bulgaria is constantly growing and the eastern European market could be really profiting to your company. Unfortunately without receiving the proper utility and warranty we have paid for, this positive trend has a great chance to decline.

We would be very thankful if you take into consideration our issues and keep us informed of any possible improvement actions.

Kind regards, 

KIA Forum Bulgaria


п.п.

Мерси на Гелето за помоща ;D ok

« Последна редакция: Септември 01, 2008, 04:36:10 pm от lilostich »

ceeder 2.0

  • Почетен член
  • Обичам да пиша ;)
  • *****
  • Публикации: 81
Re: Официално писмо
« Отговор #9 -: Септември 02, 2008, 10:28:19 am »
Много добро писмо, пускай го, ако не си вече. И да се надяваме на добър отговор.   ;D

pro_

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 114
  • 2.0 CRDi
Re: Официално писмо
« Отговор #10 -: Септември 07, 2008, 12:57:08 am »
Нещо казаха ли или още нямаме отговор?

Пешо

  • Administrator
  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 965
Re: Официално писмо
« Отговор #11 -: Септември 07, 2008, 11:11:20 am »
НЯМА ОТГОВОР :(

ndg

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 221
Re: Официално писмо
« Отговор #12 -: Септември 11, 2008, 10:01:15 pm »
Мдаа крайно време беше да се прати това писмо. Дано отговорят. Пиши да видим какво са казали - любопитно ми е

И да им препоръчаме да четат Top Gear - там в последния брой има статия за ProCeed,  и за сервиза е казано:
"Профилактичен преглед на първите 1000 км. В сервиза на Киа не ми хареса. Дано не ми се налага повече да ходя"



El_Muchacho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
  • HONDA Rules!!! POWER OF DREAMS!!!
Re: Официално писмо
« Отговор #13 -: Септември 15, 2008, 11:27:16 pm »
Здравейте и от най-новия (по неволя!). Та и аз да попитам - някакъв отговор на това писмо? И да изкажа отвращението и некадърността от "Официалният" сервиз на КИЯ в Плевен, по скоро в с.Ясен...тия са най-големите некадърници и безхаберници които съм виждал!!!! Чел съм какво ли не из другите форуми, които посещавам, но такива мърди и некадърници няма никъде - вярно, че всеки иска с пръдня боя да направи, но тяхното на нищо не прилича!!! За дефектирало маркуче да искат да ти сменят цялата горивна помпа на стойност 3600 лв (ако не се лъжа, но в никой случай по-малко от 3400лв.!!!) - те такова животно нема!!!! Фирмата се казва АСИ ООД!! Не пожелавам на никого да попада там! Представяте ли си!> - оставам танка там, пробвали са се поне още 2 пъти преди това, отивам за трети път - "Да, сега ВЕЧЕ знаем какво е, ще го оправим" - отивам аз, вкарват колата в клетката, разкарват ме да не стоя там, но аз насила се заврях (защото знаех какво ще направят - и точно това стана!!) - тия изтриват от компа грешката, препрограмират и след малко един отива и вика: "Готов си - всичко е точно!" Така ли, викам си - ОК, дай да видим...Излизам на пътя, изцеждам 2-ра и на 3100 оборота ОТНОВО ми светва CHECK-a и колата отново скопена - добрия стар проблем! Връщам и аз кенефа и викам на Разбирача - Ела да видиш нещо..Идва оня, чеше се по главата и почва да ми обяснява колко скапани били горивата, как ние сме го пълнили с най-скапания дизел, трябвало горивния филтър да сменят и тогава щяло да се оправи! Смеейки се викам - ОК, и я оставям. Престоя седмица в сервиза, няколко пъти минавах от там междувременно - не беше мърдана от мястото където я паркирах, ако не им се бях обадил там щеше и да си изгние!...Отивам да я взема, викат - Готово, сменихме филтъра (явно пак беха ресетвали компа, щото Чек-а не светеше) и тръгнаха да ми пишат фактура. Качвам се и повтарям по-горната "инспекция" при което ЧЕК-а ми се ухилва отново, рабирам, че карам със спукана гума...Връщам се, показвам, слушам същите истории за скапания дизел, че съм кърък, щото съм бил ЕДИНСТВЕНИЯТ досега (сигурно в света!) с тоя проблем, при което ми връчват фактурата за Горивния филтър и ми обясняват, че ако искам да се оправи проблема трябва да си платя (и да чакам съответно поне месец-два, сигурен съм) горивната помпа за 3600лв.  devil  При което си я взех и си я карам така - като мине 2000 оборота и карам скопена кола - питай ме как се чувствам като изпреварвам - кръстя се преди да започна!!! Личната ми Хонда (Ей тва е Истинската Кола!!!), дето е 1,8 и НЕ Е V-TEC!!! И Е 115к.с. MAЧКА КИЯ-ТА, ДЕТО Е 185 КОНЯ!!!! Невероятно но факт!!! ТА ДА ПОПИТАМ - КВА ТИ Е ФАЙДАТА ДА СИ КУПУВАШ МАРКА, КАТО ФИРМЕНИЯТ ИМ СЕРВИЗ СА БАНДА НЕКАДЪРНИЦИ!?
When The Brand Service Sucks, how to love the Brand!?

Кара: HONDA Accord `98 1,8iLS 16V SOHC (my second wife), KIA Carnival `07 2,9 CRDi 16V

Пешо

  • Administrator
  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 965
Re: Официално писмо
« Отговор #14 -: Септември 22, 2008, 03:46:22 pm »
няма отговор за жалост.
Но мисля да пусна и няколко факса :)