Добре Дошли във Форума
Цитат на: jorko.b67 в Март 01, 2011, 07:26:28 pmНе съм сигурен , но май като се прати мейл до Корея , автоматично го връщат към КМБ и така - параграф 22...Ако успееш да се свържеш с корейците - задължително пиши как е станало , че и други ще пишат...Успех !!!При последните ми кореспонденции с After Sales Service на kiamotors.com писмото се препращаше не само до КМБ, но и до още няколко адреса в Корея (ще ги пратя на ЛС при поискване), че дори единия от тях ми върна и обратна разписка че е прочетено заедно с разписката от Хр. Иванчев. Иначе от началото на годината стандартния отговор от сайта е следния:"VOCMDear valued Customer, Thank you for contacting Kia Motors. Your inquiry, complaint or comment has been received and entered into our system.The appropriate Kia after-sales representative will contact you in the shortest possible time. Sincerely, Kia Motors Corp."
Не съм сигурен , но май като се прати мейл до Корея , автоматично го връщат към КМБ и така - параграф 22...Ако успееш да се свържеш с корейците - задължително пиши как е станало , че и други ще пишат...Успех !!!
...Същия проблем имат и мнозина други хора, просто не подозират за него, поради умишленото неуведомяване от страна на КМБГ...