Автор Тема: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI  (Прочетена 90651 пъти)

jim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #60 -: Юли 10, 2012, 11:37:23 am »
Kолега Shadow, имаш ли проблем с телефона когато си канектнат в колата,по-точно имаш ли случаи в които те чуват много лоша а ти ги чуваш прекрасно. Аз имам такъв проблем и немога да разбера дали ми е от телефона(Iphone 4) или от колата?? :o
Kia Sportage TX 2,0 CRDi AWD 6AT

Shadow

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 447
  • Sportage 2.0® CRDI AWD
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #61 -: Юли 10, 2012, 01:21:15 pm »
Е няма как да ти кажа колега моята е първото ниво. Всичко което съм сложил е парот хендс фрее и Гармин навигация. Предпочетош така пред фабричните.

jim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #62 -: Юли 10, 2012, 02:06:33 pm »
Парота не е лош на жената в колата сложих и съм доволен!! Ама заводския ме предава >:(
Kia Sportage TX 2,0 CRDi AWD 6AT

direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #63 -: Юли 10, 2012, 04:46:27 pm »
Нямам намерение да сравнявам дизел с бензин, защото няма база за сравнение,бензина е много по- трагичен.
Знаем, знаем. И iphone е най-добрият телефон и Sony е най-добрият телевизор. Дано и от Ф1 прочетат, че бензинът е трагичен и да минават вече на дизел.

Shadow

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 447
  • Sportage 2.0® CRDI AWD
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #64 -: Юли 10, 2012, 05:21:10 pm »
Нека всеки си кара това, което го кефи. Няма нужда до водим безмислени спорове. Човек, ако се двоуми между бенз без турбина и дизелче за спортиджа - обажда се до дилърите, запазва си час качва се кара и двете и преценя. Всеки си има мнение и всички сравнения с формули Ф1, изтребители, совалки, драгстери  са излишни. И двете си имат и предимства и недостатъци всичко се свежда до финикийските знаци, който не вярва да се допита до магазините на КИА  ;D
« Последна редакция: Юли 10, 2012, 05:23:11 pm от Shadow »

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #65 -: Юли 10, 2012, 05:21:22 pm »
Бензина е супер ама с турбинка и по-висок въртящ момент иначе дизела кърти дори и 1,7 със 115 коня.

direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #66 -: Юли 10, 2012, 10:04:59 pm »
Аз затова не съм критикувал никъде дизела. Най-малкото говорим за разлика в цената от 15-30%, нормално е да има предимства. Просто темата е 1.6 или 1.7, а малко отидохме на 184 коня. Тест драйв му е майката и който на каквото е свикнал.

direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #67 -: Юли 22, 2012, 10:05:13 pm »
Като заговорихте за турбо реших да проверя как стои въпроса с T-GDi и това май си е стандартен двигател за Спортиджа извън Европа.

2-литровият е 260 коня, 365 Нм и вдига 100 за 7 сек. От миналата година корейците имат и 1.6 T-GDi, който е 208 коня и уж трябва да го слагат на новия Сийд...

2011 Kia Sportage R Turbo GDI

KIA SPORTAGE R Turbo GDI 0-100km/h Test = 찌노닷컴

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #68 -: Юли 22, 2012, 11:43:15 pm »
турбо бензинката набира като ракета :)
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

Shadow

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 447
  • Sportage 2.0® CRDI AWD
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #69 -: Юли 23, 2012, 09:48:06 am »
Като заговорихте за турбо реших да проверя как стои въпроса с T-GDi и това май си е стандартен двигател за Спортиджа извън Европа.

2-литровият е 260 коня, 365 Нм и вдига 100 за 7 сек. От миналата година корейците имат и 1.6 T-GDi, който е 208 коня и уж трябва да го слагат на новия Сийд...

2011 Kia Sportage R Turbo GDI
KIA SPORTAGE R Turbo GDI 0-100km/h Test = 찌노닷컴


Нютон метрите сами говорят за ускорението. Нютон метри, турбинка + конски сили и си 6.

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1316
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #70 -: Юли 23, 2012, 10:15:25 am »
Да сте срещали из нета графика на конските сили и въртящия момент за 1.6 GDI / 1.6 T-GDI / 1.7 CRDI ?


direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #72 -: Юли 23, 2012, 12:53:54 pm »
Нютон метрите сами говорят за ускорението. Нютон метри, турбинка + конски сили и си 6.
Бе пак подхванахте ускорението, но е факт, че 1.6 GDi вдига 100 по-бързо дори от 2.0 CRDI. :P Ако се съмняваш в официалните данни, може довечера на околовръсносто. :) Максималните скорости също са еднакви. Разликата е, че между 100 и 180 би трябвало доста да ми избягаш.

Shadow

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 447
  • Sportage 2.0® CRDI AWD
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #73 -: Юли 23, 2012, 03:19:07 pm »
Нютон метрите сами говорят за ускорението. Нютон метри, турбинка + конски сили и си 6.
Бе пак подхванахте ускорението, но е факт, че 1.6 GDi вдига 100 по-бързо дори от 2.0 CRDI. :P Ако се съмняваш в официалните данни, може довечера на околовръсносто. :) Максималните скорости също са еднакви. Разликата е, че между 100 и 180 би трябвало доста да ми избягаш.

Хах ехх значи, ама много сте тънкообидни вие с малолитражките. Нямам намерение да тествам нищо, защото знам какъв ще е резултата. Това какво пише и как е реално е съвсем друго и със 163 коня да си няма ли нютон метри нистааа. Това е мое мнение!!

direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: KIA SPORTAGE 2011 1.6GDI vs. 1.7 CRDI
« Отговор #74 -: Юли 23, 2012, 04:16:38 pm »
Не, не се обиждам. Няма смисъл и от спор, защото всеки знае какви са предимствата и недостатъците. Факт е обаче, че до 100 има незначително предимство GDi. Все пак 100 се вдига на трета. След това нормално нещата да се случват значително по-бавно. Има доста резултати от тестове в международния форум, както и клипове в YouTube. Аз също се надявам да тествам колата след две седмици в Германия. :)

Идеята е, че не ми липсва състезателното междуградско каране. Факт е, че по-трудно се изпреварва на двупосочен път, но и така се кара по-предпазливо и не се поемат излишни рискове. В града трудно може да ме убедите, че има разлика.

И да се върна на темата - 1.6 или 1.7. Чел съм 4-5 теми из нета със сравнения и всички дават предимство на 1.6. Съветите са или да се вземе 1.6, или да се дадат още пари за по-мощен дизел.