Автор Тема: Проблем с Киа Спортидж  (Прочетена 3790 пъти)

maistora_ceci

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Проблем с Киа Спортидж
« -: Януари 31, 2012, 08:50:36 pm »
Здравейте колеги имам  проблем с лампата на маслото при студен двигател свети,а като загрее изгасва.Маслото е сменено не е от дат4ика сменил сам го.Като загрее изгасва веднага :o

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с Киа Спортидж
« Отговор #1 -: Февруари 02, 2012, 12:35:12 pm »
с какво масло си krivogled
В него ти е проблема!

stefanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Проблем с Киа Спортидж
« Отговор #2 -: Февруари 16, 2012, 01:42:12 pm »
Най-вероятно не си с правилното масло.

partexpert

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Проблем с Киа Спортидж
« Отговор #3 -: Февруари 29, 2012, 05:29:37 pm »
Добрия сценарии е този които са писали колегите - неподходящо масло. Лошият - запушване на маслената магистрала или повредена маслената помпа. Провери си и картера - може да е ударен в областта на всмукателя на маслената помпа и при по гъсто масло и по-малко разстояние да не може да засмуква достатъчно количество.
Партексперт ЕООД - търговия с нови авточасти за корейски автомобили
гр. Варна, ул. Калофер 1А, тел.: 052 600 185; 0879 869 169

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с Киа Спортидж
« Отговор #4 -: Февруари 29, 2012, 07:58:56 pm »
Едва ли картера,помпата и т.н.
След загряване,проблема изчезва!
« Последна редакция: Февруари 01, 2013, 04:00:20 pm от Митето »

georgipetkov1964

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
  • карам бавно стигам бързо
Re: Проблем с Киа Спортидж
« Отговор #5 -: Януари 31, 2013, 09:40:13 pm »
с какво масло караш

codeine

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Проблем с Киа Спортидж
« Отговор #6 -: Февруари 01, 2013, 03:17:29 pm »
С промяна на температурата се променя и вискозитета на маслото... демек става по-рядко, което значи, че тесните места вече не са толкова тесни, а съпротивлението, което трябва да преодолее помпата е по-малко. Най-вероятно помпата ще ти е за смяна, така както си мисля. По принцип масларите преди да ти сменят маслото промиват системата, но ако не ти се дават още пари за помпа, може да опиташ първо да смениш пак маслото, като преди това сипеш в старото добавка за промивка или направо си вземеш масло за промивка. Ама всичко това са си разходи и ти най-добре си прецени от къде да започнеш.... примерно от отиване в сервиз ;)


П.С....Отговорих на тема от преди година. Ама съм нов, така че не ми забелязвайте...
« Последна редакция: Февруари 01, 2013, 03:19:13 pm от codeine »