Никъде в България (само на 1 място-в Обеля и то отскоро) не сменят цялото масло в автоматичната скоростна кутия. Дори знам за 10 случая на блокирани кутии на таксита в представителството на КИА. Проблема е, че скоростната кутия по каталог събира 8 л. масло задължително минимум "Декстрон 3", а при източване от пробката на скоростната кутия изтичат около 4.8 л. Къде ли се губят останалите? В турбината естественно биха казали специалистите, но тъй като аз не бях от тях (вече се посветих в тайнството) доста изчетох по въпроса... Турбината е помпа която е пълна с останалите литри масло, използва се за смяна на скоростите чрез различното налягане на маслото, и куриоза е че НЯМА ИЗТОЧВАНЕ на маслото от нея, защото няма пробка (само Мерцедесите имали) ме светнаха моите майстори Иво и Стефан от сервиза в Обеля. А кутиите са блокирали, защото са източили маслото и са запалили колите на нулева предавка, за да се изхвърли и останалото масло в турбината, но не са знаели, че дори и на празна предавка скоростите не бива да остават без масло и са блокирали. Затова и до днес тази процедура се извършва само срещу подпис за отказ от отговорност в всички сервизи за автоматици. Всички играят на сигурно и подменят само това масло което изтече, като само го опресняват, и затова след опресняване трябва да се сменя по-честичко... Цялото масло на Корейските автоматици могат да сменят само Стефо и Иво от Обеля.
С уважение: Емо Манов