Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
Изгубил си
активационния е-мейл
?
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:
Добре Дошли във Форума
Начало
Forum
Помощ
Вход
Регистрация
КИА Клуб България- фен форум на КИА
»
Модели автомобили
»
Sportage
»
2000 ТДИ не пали топла
« назад
напред »
Формат за разпечатване
Страници: [
1
]
Автор
Тема: 2000 ТДИ не пали топла (Прочетена 4444 пъти)
bmwinio
Новак
Публикации: 5
2000 ТДИ не пали топла
«
-:
Март 20, 2012, 07:14:05 pm »
Здравейте колеги, имам проблем с Kia Sportade. Колата е с електронно управление на помпата. Проблема е, че като загрее и след това не пали. Предполагам, че има износен помпен елемент и при загряване не може да направи необходимото налягане. Ако някой се е сблъсвал с такъв проблем ще съм му много благодарен да сподели как го е отстранил. Интересува ме има ли някакъв вариант за ремонт или трябва да се сменя помпата. Благодаря предварително на отзовалите се
Активен
Митето
Наблюдава денонощно
Master of KIA
Публикации: 5706
1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #1 -:
Март 20, 2012, 08:49:19 pm »
Ай,това е така проблемният топъл старт. Явно,болежка при повечето нови дизели
Това е от температурният датчик,съпроводен от ,износен алтернатор,кабелни връзки!
Лекува се с така нареченото реле време.
Активен
bmwinio
Новак
Публикации: 5
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #2 -:
Март 20, 2012, 09:01:54 pm »
Колега благодаря, че се отзоваваш, но ще те помоля за повече разяснение ако може. За какво реле става въпрос?
Активен
Митето
Наблюдава денонощно
Master of KIA
Публикации: 5706
1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #3 -:
Март 20, 2012, 09:48:13 pm »
нормално реле за време,което се слага преди температурният датчик.
Другото което си мисля,е самият алтернатор,който или е за ремонт вече,или акумулатора ти,си заминава вече
Активен
bmwinio
Новак
Публикации: 5
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #4 -:
Март 20, 2012, 09:59:13 pm »
Колега няма проблем със зареждането, нито с акумулатора. Стартера си върти. Има логика за датчика на температурата. Ще видим на диагностика температурния датчик какво показва
Активен
ivan kozev
Обичам да пиша ;)
Публикации: 84
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #5 -:
Март 20, 2012, 10:00:13 pm »
Моята кола със същия двигател като студена палеше на второто или третото завъртване на двигателя а като загрееше палеше на петото или шестото завъртване.В големия студ си купих нов акумулатор 100 амперчаса и студена и топла вече пали от първото завъртване на двигателя. Така че първо пробвай с един добър акумулатор как ще пали като загрее.
ПП. писали сме по едно и също време .
«
Последна редакция: Март 20, 2012, 10:02:01 pm от ivan kozev
»
Активен
bmwinio
Новак
Публикации: 5
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #6 -:
Март 20, 2012, 10:14:59 pm »
Като е студена колата пали без грешка
Активен
bmwinio
Новак
Публикации: 5
Re: 2000 ТДИ не пали топла
«
Отговор #7 -:
Април 19, 2012, 10:00:11 pm »
Колеги някой опитвал ли се е да слага съпротивление с реле на такъв двигател? Ако някой го е правил нека сподели резистор с какво съпротивление се слага, че аз нещо не мога да го налучкам. Благодаря предварително
Активен
Формат за разпечатване
Страници: [
1
]
« назад
напред »
КИА Клуб България- фен форум на КИА
»
Модели автомобили
»
Sportage
»
2000 ТДИ не пали топла