FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
здравейте и от мен.аз съм с базовия модел на Сийд от почти година - на 21 000км съм..........................ай, направих сефтето тук, поздрави на всички!
трябва си една варненска среща, ама лятото, че да я направим на плажа иначе съм с бензиновата версия. много се чудех за дизела, защото карах тест драйв на 1.9 дизел май беше или 1.6 незнам и бях много впечетлен. то и няма как да не съм след 3 години с клио 1.2 1991г а прегледа мина бързо. даже имам чувството че нищо не са пипали. приемчика там ми обясни че ми били почистили спирачките /нали им се оплаках за скърцането/, ама на излизане от сервиза пак си скърцаха добре че и аз съм с 50 хил безплатно обслужване, че щеше да ме е яд ако им бях дал и пари. а като се замисля те може би и затова не са ми обърнали внимание.
...е по какво разбират че си с 50к безплатно ТО
Абе я да попитам... усещате ли при по остри неравности, не говоля за големи дупки, а за малки, но остри ръбчета, чакъл, засъхнал асвалт или снадки по пътя - да потропва кормилния апарат?Особено при завой се чува едно такова прихлопване.Понеже кормилната уредба е австрийска, електронна, чрез изменение на положението на волана се предава импулс към електромотор, който чрез червяк примерно завърта гумите. Та там в тази сглобка имало технологична хлабина оставена и тя при остри неравности и хлопа.Така било при всички нови коли, и тойота била с тази ел. система... забравих и името как беше.Та питам това прави ли Ви впечатление или само във Варна са такива пътищата Абе с две думи дрънка ли волана като джарате по паветата Карам Ceed SW високото оборудване ... сребрист
Цитат на: navy в Април 14, 2008, 08:06:01 pm Абе я да попитам... усещате ли при по остри неравности, не говоля за големи дупки, а за малки, но остри ръбчета, чакъл, засъхнал асвалт или снадки по пътя - да потропва кормилния апарат?Особено при завой се чува едно такова прихлопване.Понеже кормилната уредба е австрийска, електронна, чрез изменение на положението на волана се предава импулс към електромотор, който чрез червяк примерно завърта гумите. Та там в тази сглобка имало технологична хлабина оставена и тя при остри неравности и хлопа.Така било при всички нови коли, и тойота била с тази ел. система... забравих и името как беше.Та питам това прави ли Ви впечатление или само във Варна са такива пътищата Абе с две думи дрънка ли волана като джарате по паветата Карам Ceed SW високото оборудване ... сребрист А бе Вие какво искате бе това де не е Мерцедес - Бенц. Като не искате кормилната Ви уредба да боксува да друса както и проблемите със задната скорост където е писано по - долу и в онова другото мнение когато сте искали да освободите от скорост направо скоростния лост удрял и ритал или биел по ръцете си купете един Мерцедес - Бенц и това е. Да видим тогава какви косури ще намерите пак а? Не разбрахте ли, че тоя европейски Сийд е един корейски ФИАТ БРАВО направен за Европа и е абсолютна конкуренция на макароните. Ей за това ме е яд сега. Макар, че нямам такива проблеми и оплаквания като вашите, но просто ме е яд що го купих тоя Сийд ми не си взех аз една истинска корейска Киа Черато и тава му е мамата.
Аз лично съм се раздвоил между Авенсис и Сиид... ще ходя тези дни до Тойота да видим какво предлагат там и ще решавам после.
Цитат на: smirn0ff в Май 23, 2008, 12:25:37 pmАз лично съм се раздвоил между Авенсис и Сиид... ще ходя тези дни до Тойота да видим какво предлагат там и ще решавам после.Как Авенсис и Сийд? Те са различен клас, при това доста. Ако това ти е раздвоението - зимай Авенсис-а и не се обръщай. Колебанието по принцип е м/у Аурис/Корола и Сийд. Ако си над Аурис-а - няма какво да се замисляш или колебаеш Авенсис-а е супер машина...