Добре Дошли във Форума
Какви ти заместващи коли?....
Майната им! За 900 кинта 4 комплекта ше си взема... И аз знам, че фабрично няма ксенон модела, ама... Поне ако се навият да го сложат срещу нормална цена - пак е нещо. А и не зная дали няма да трябва да се вземе допълнително електроника да се сложи, за да не дава грешка компа, че има изгоряла крушка...Абе така или иначе след няколко месеца ще правя 10,000 - тогава ще се ходи да се разпитва...
без да искам щях да го сложа в твоето мнение... сори...та: защо на 10 000, на 15 000 се ходи на ТО.Компютъра няма да ти дава грешка.Аз мислех, че ще мрънка и за тести си свалих крушката от стопа... нямаше оплакване от страна на колата.... а за 900- те кинта...в ИНД комерс на i30 ги слагат за 1000 и малко май беше...А ги купуват според мен... понеже е на едно за МАХ 200....
Моите впечетления за сега са само от test drive-a. Карах 2 Pro Cee`d, единият с 1.4л. 109к.с. бензинов двигател, а другият с прехваленият им 1,6л. 115к.с дизелов. Започвам с бензиновият (Аз съм фен на бензина като гориво за по-спотно шофиране). Трябва да кажа, че бензиновият двигател по каталог е с 100 килограма по лек от дизеловият 1.6. Първите ми впечетления баха адски чувствителен падал за подаване на газ. Едвам го докосвах, а потеглях на 3000 оборота но с това се свиква и е добре:) Стори ми се доста бързооборотен. Направо хвърчеше оборотомера, ама предполагам че е нормално за малките двигатели. Тук май свършват положителните ми впечетления. Отрицателните: На мен ми е малък въртящия момент. Няма никво издърпване на ниските обороти. Дори над 4500 оборота неможаш да кажа, че разполагам с 109 коня. Но се пак не си купуваме състезателна кола, таке че майната му после обаче се заслушах в много тихият поне за мен двигател. На високите обороти не ми звучи добре, и се отказах от него.Исках да пробвам 1,6л. 122к.с (Той ми беша фаворит) ама нямаха... Трябваше да чакам 3 месеца ако поръчам колата с него и се отказах и от него Дизеловият ръмжеше приятно, тихичък като за дизел, а характеристиките му ме впечетлиха. Все пак се качих със скептицизъм. По бавнооборотен разбирасе, но потеглях плавно и на ниски обороти се едно съм я карал и друг път. Позволих си да я карам на 1000 оборота па 4-та предавка по наклон на долу и ми хареса много (Никога няма да го направя с бензинов двигател). На високите е зле разбирасе, но пък от 2000 до 4000 ускорението и беше много приятно. Измамното чувство за голяма мощност ми хареса доста. Плюс е и по-ниският разход. Заключението ми: по-тежък и по-слаб от моя фаворит, бавнооборотен и нискооборотен, по-труден за потдръжка и експлатацияр това не е за мен но все пак го взех, такаче явно ми е харесал И понеже е наличен спрях се на него. Доне не съм се прецакал ))Иначе като кола ми харесва много. Дизайн - extra (Интериор и екстериор) просто ми допада. Четах от форума статии, че има много добра аеродинамика. Копчетата са разпологени удобно, вратите се отварят и затварят леко и приятно. Нищо не се блъска. Многото екстри винаги са плус разбирасе. А цената е много добра. Вози твърдор, видимустта в завой е намалена много, но предполагам, че е нормално за колите от този сегмент. Също не ми хареса че не си виждам капака... явно просто съм свикнал да го виждам. колата е просторна, с много удобни ниши голям багажник поне 5d версията. ВОлана е удобен усещах колата в завоите добре според мен. Спирачките са чувствителни но не съм ги пробвал в екстремни спирания. Ами това е май. Като покарам ще кажа още.
На ТО се ходи на 15 000 км или на 1 година ако искате да имате гаранция. Пословичната пет годишна гаранция не е кой знае какво. Всяка една част която се покрива от гаранцията си има така да кажем пробег или време за експлоатация. Освен това диагностиката която се извършва трябва да установи че има такова събитие като в другия случай всичко си е за ваша сметка.Ксенон фабричен няма за модела. Това че ви го предлагат за слагане си със запазване на гаранцията и на тази цена си е чисто изнудване особено на тази цена 900 лв. Същата е работата с парктроника. Искат ми 500 лева с монтаж който отнема 4 часа. Четирите часа труд са малко над 100лв с ДДС ако работи един човек съдейки по цените за ТО на час. И какво остава за парктроника като цена ... . Да не говорим че нямало как да се поръчат лайсни или пък 15" оригинални стоманени джанти за които съм питал.
..Толкова пари за ксенон не бих дал аз. Иначе в момента тече някаква промоция - ако си вземеш cee`d-а с EX оборудване ти подаряват Партроника, GPS, и сгъваем ключ, който знам, че в Opel струва още 300лв.