FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
1.6 GDI би трябвало да е достатъчно пъргав за градски условия и при по-спокойно каране в извънградски условия да е ОК.
Цитат на: smirn0ff в Септември 13, 2012, 10:30:40 pm1.6 GDI би трябвало да е достатъчно пъргав за градски условия и при по-спокойно каране в извънградски условия да е ОК.Бях писал подробно в друга тема. Освен че е пъргав ми дава 8 градско, а на междуградско с 80-90 съм докарвал 5.5. Просто рядко се кара на такива пътища. Иначе на магистрала лапа до 10. Странно ми е, че големият бензин харчи на магистрала. Очаквах да харчи повече в града и по-малко при големите скорости.И да се заям пак с Shadow - на магистрала включеният климатик не би трябвало да вдига разхода. Лесно можеш да провериш като го изключиш за 30-40 км.
Аз съм може би единственият собственик в този форум, който си е критикувал колата за големия разход. Когато казвах че харчи над 10, а според инжинерите е 7.8 нямаше проблем. Повечето хора като инвестират толкова пари се размечтават и ти си много ярък пример. Климатик аз не изключвам, защото ако си забелязъл за мен не толкова важен разхода и затова съм с бензин. Това, че климатикът не вдига разхода при големи обороти вече съм го писал няколко пъти, както и че при идеални условия винаги ми пада под 6 разхода по борд! Това е доста показвателно, че четеш постовете избирателно, което стана ясно и от темата с въртящия момент, където само ти не разбра, че статията защитава моята (нашата) теза, а не твоята. И пак да повторя (не че ще прочетеш) - под 6 пада със скорост 70-80-90, което на магистрала няма как да постигна, защото там под 140 не падам. Ако не вярваш за разхода, нулираме в движение и намалям до 80. Може да караме над 100 км, няма да качи над 6. Само трябва да е след Пазарджик, за да е равен пътя.И не забравяй, че това е един от най-икономичните бензинови двигатели в серийно производство, за който има доста статии. А твоят не се споменава много често и едва ли е от най-икономичните дизелови. И подобно на състезанията, където им трябва скорост и всички карат с бензин, има едно състезание за икономични двигатели, което се казва нещо от рода на "100 мили с един литър". Всеки може да си разработи двигател и да участва, като може да използва каквото си поиска за гориво. Досега само бензинови двигатели са печелили...
Темата се разви по странен начин.
Ееее вече колега взе да послъгваш! За да напишеш такива числа първо провери какво показва за разход на твоя автомобил в официалния сайт на киа. Искаш да ми кажеш, че караш това перпетомобиле в по-идеални условия от инженерите на Киа , които са засякли разхода му от 6 на сто извънградско.
Цитат на: Shadow в Септември 14, 2012, 09:57:41 amЕеее вече колега взе да послъгваш! За да напишеш такива числа първо провери какво показва за разход на твоя автомобил в официалния сайт на киа. Искаш да ми кажеш, че караш това перпетомобиле в по-идеални условия от инженерите на Киа , които са засякли разхода му от 6 на сто извънградско.Отсечка изхода на магистрала Тракия - Пазарджик. Има три знака 60, затова беше идеално за теста. Нулирах средния разход при постоянна скорост от 70 км/ч и карах около минута преди да включа камерата. Тръгна от 6.7, но веднага падна на 5.5 и стоя така през цялото време, като падна на 5.4 точно като пуснах камерата. Отсечката беше супер равна, като според GPS-a даже се изкачих един метър.На връщане от светофара на Цариградско, след който става 80 ограничението, карах до 4-ти километър с 90 км/ч и ми даде пак 5.5 средно, но тук не се брои, защото има спускане. При първия тест с педала поддържах скоростта, а при втория с автопилота.KIA Sportage - 1.6 GDi Engine - Fuel Efficiency
Ами в новото Rio има доста неща които няма в старото по табличките които ги сравняват.Аз обаче, май ще взимам и двете коли