Радиатора е пластмасов, съответно накрайника също е пластмаса. Видях, че в счупения накрайник пъхнаха друг, метален, който залепиха с епоксидна смола и на него вързаха маркучлето, което влиза в разширителя. Казах им, че сега има толкова различни и качествени лепила, а те решиха да бъде точно с епоксидна смола. Спомням си, на времето когато нямаше избор, бащите ни използваха епоксидната смола, че нямаше друго. А майсторите, които лепят с епоксидна смола работят в оторизираният сервиз на КИА в Пловдив. Там се поддържат гаранционно и извън гаранционно всички модели на КИА. Те са и вносители и само да знаете колко им е устат собственика, че и жена му. Нали в тези сервизи всичко и всички са най - компетентни, ходят на обучения, получават сертификати и тем подобни. Има ли някой който да е преборил тъкъв сервиз! Та и във форума на Ситроен е пълно с оплаквания от техните оторизирани сервизи - И КАКВО ОТ ТОВА!!! Та и органа, който се нарича "Комисия за защита на потребителя" е само комисия и нищо повече. Собственика на магазина и на сервиза съответно ми казва " Слънцето го е напичало, а пластмасата старее на слънце". Какво слънце под капака на двигателя - не знам. Щото трябваше да се бръкне и новия радиатор с труда да е за сметка на сервиза. Абе такива работи и що ли си чешем езиците!!! Колата влезе за смяна на ролки на пистов ремък, а излезе с прецакан радиатор и сега трябва да хвърлям на боб - ще протече ли, или няма да протече? Или като на " Обича ме - не ме обича". Хайде със здраве, че стана много дълго. На който му доскуча да чука на дърво и да вика " Да не дава Господ"!