Добре Дошли във Форума
Цитат на: direct в Октомври 23, 2012, 07:33:05 pmИ според мен са две степени. Без късите светят доста по-силно. При включени къси веднага намаляват. На дневен режим са толкова мощни, че веднъж карах 2-3 км. през нощта преди да се усетя, че не съм включил фарове. Чакай, чакай малко. Как на дневен? Ти на кой режим му викаш ДНЕВЕН? /на коя позиция/ Нали пишеш, че караш само на АУТО, а сега дневен. Това е много важно!
И според мен са две степени. Без късите светят доста по-силно. При включени къси веднага намаляват. На дневен режим са толкова мощни, че веднъж карах 2-3 км. през нощта преди да се усетя, че не съм включил фарове.
CoolMaN® - бъркаш дневни и къси (казва, че му се пускат късите, не че му се изключват дневните).
на позиция 1 - къси светлини /без дневни/
Сега да не кажете, че в 18ч е тъмно?!
При мен всичко е както в таблицата без 4-та позиция през деня - там DRL e на max.Ключът за фаровете за мъгла има още една нефиксирана позиция нагоре за габарита за мъгла.
Днес тествах на светло и е официално - на АУТО си светят на макс дневните, както казахме и както е логично. Супер лесно може да го проверите - другия път като спрете на светофар зад някой по-лъскав може да смените режимите набързо. Супер ясно се вижда какво се случва на всеки режим.Тествах и проблема на christian и мога да го успокоя, че и при мен е така. При светло, но без пряка слънчева светлина си ми светиха късите тази сутрин в 9. Изключа ли обаче АУТО-то и го пусна пак вече не светят. За мен логиката е следната - като излизаш от гаража е тъмно, късите светят и колата мисли, че излизаш на нощно каране. Нормално е да ги изгаси само при силно слънце, за да е сигурно че не ги гаси прекалено рано. Иначе като ги пускаш от 0, вижда че си е достатъчно светло и не ги пуска.