Добре Дошли във Форума
Не знам от двата варианта кой повече прецаква двигателя (а това е сигурно), но аз лично 200 атмосфери бомба не бих возил в колата, т.е. от тази гледна точка препоръчвам пропан бутан.
Че е по чист двигателя, по чист е, но натоварването на изпускателните клапани е по-голямо и много по-бързо идва момента да правиш главата.При метана не става ли и доста тежичко отзад и съответно да скъсява живота и на задните амортисьори.
Цитат на: otkata в Септември 09, 2008, 12:48:23 pmЧе е по чист двигателя, по чист е, но натоварването на изпускателните клапани е по-голямо и много по-бързо идва момента да правиш главата.При метана не става ли и доста тежичко отзад и съответно да скъсява живота и на задните амортисьори.ех и затова ще ти отговоря ...
Цитат на: lilostich в Септември 09, 2008, 01:22:40 pmЦитат на: otkata в Септември 09, 2008, 12:48:23 pmЧе е по чист двигателя, по чист е, но натоварването на изпускателните клапани е по-голямо и много по-бързо идва момента да правиш главата.При метана не става ли и доста тежичко отзад и съответно да скъсява живота и на задните амортисьори.ех и затова ще ти отговоря ...Всъщност аз не питах