Самодиагностика на климатроника:
(не важи за автомобилите с обикновен климатик)
Това е стандартния панел продаван в Европа:
http://kia.bg/web/files/model_gallery/201004/11/1064.jpgЗадържате натиснато копчето OFF
Натискате 4 пъти (в рамките на 2 секунди) копчето за духане към лицето (на горния ред, средното)
Ако сте панела, който се монтира в щатите или Азия:
http://kia.bg/web/files/model_gallery/201004/11/1059.jpgЗадържате натиснато копчето OFF
Натискате 4 пъти (в рамките на 2 секунди) копчето MODE
След като сте влезнали в този режим ви се изписва грешката (грешките) ако има такива.
При мен пише само 00 и затова не знам как се преминава през повече от една грешка ако има.
Списък на възможните грешки:
00 - Няма грешки
11 - Няма връзка с датчика за вътрешна температура
12 - Датчикът за вътрешна температура е окъсен
13 - Няма връзка с датчика за външна температура
14 - Датчикът за външна температура е окъсен
17 - Няма връзка с датчика на изпарителя
18 - Датчикът на изпарителя е окъсен
19 - Няма връзка или е окъсен потенциометъра на клапата за температура на шофьора
20 - Грешка в потенциометъра на клапата за температура на шофьора
21 - Няма връзка или е окъсен потенциометъра на клапата за посоката на въздуха
22 - Грешка в потенциометъра на клапата за посоката на въздуха
25 - Няма връзка с потенциометъра на клапата за вътрешен/външен въздух
26 - Потенциометъра на клапата за вътрешен/външен въздух е окъсен
32 - Няма връзка или е окъсен потенциометъра на клапата за температура на пасажера
33 - Грешка в потенциометъра на клапата за температура на пасажера
45 - APT CAN signal fault (не ми стана ясно за кой датчик говорят
)
47 - Проблем със сигнала от датчика за обороти на двигателя
48 - Проблем със сигнала от датчика за скорост на автомобила
49 - Проблем със сигнала от датчика за температура на антифриза на двигателя
50 - Грешка в йонизатора