Модели автомобили > Sportage

Всичко за KIA Sportage III

<< < (2/5) > >>

rmk:
Хубаво осветление за багажника:
Einbauanleitung Kofferraumbeleuchtung KIA Sportage SLS

rmk:
Смяна на масло:
How to change the oil in a 2011/2012 Kia Sportage

rmk:
Самодиагностика на климатроника:
(не важи за автомобилите с обикновен климатик)

Това е стандартния панел продаван в Европа:
http://kia.bg/web/files/model_gallery/201004/11/1064.jpg
Задържате натиснато копчето OFF
Натискате 4 пъти (в рамките на 2 секунди) копчето за духане към лицето (на горния ред, средното)

Ако сте панела, който се монтира в щатите или Азия:
http://kia.bg/web/files/model_gallery/201004/11/1059.jpg
Задържате натиснато копчето OFF
Натискате 4 пъти (в рамките на 2 секунди) копчето MODE

След като сте влезнали в този режим ви се изписва грешката (грешките) ако има такива.
При мен пише само 00 и затова не знам как се преминава през повече от една грешка ако има.

Списък на възможните грешки:
00 - Няма грешки
11 - Няма връзка с датчика за вътрешна температура
12 - Датчикът за вътрешна температура е окъсен
13 - Няма връзка с датчика за външна температура
14 - Датчикът за външна температура е окъсен
17 - Няма връзка с датчика на изпарителя
18 - Датчикът на изпарителя е окъсен
19 - Няма връзка или е окъсен потенциометъра на клапата за температура на шофьора
20 - Грешка в потенциометъра на клапата за температура на шофьора
21 - Няма връзка или е окъсен потенциометъра на клапата за посоката на въздуха
22 - Грешка в потенциометъра на клапата за посоката на въздуха
25 - Няма връзка с потенциометъра на клапата за вътрешен/външен въздух
26 - Потенциометъра на клапата за вътрешен/външен въздух е окъсен
32 - Няма връзка или е окъсен потенциометъра на клапата за температура на пасажера
33 - Грешка в потенциометъра на клапата за температура на пасажера
45 - APT CAN signal fault (не ми стана ясно за кой датчик говорят :))
47 - Проблем със сигнала от датчика за обороти на двигателя
48 - Проблем със сигнала от датчика за скорост на автомобила
49 - Проблем със сигнала от датчика за температура на антифриза на двигателя
50 - Грешка в йонизатора

rmk:
Смяна на температурната единица на климатроника (целзий <> фаренхайт):
- Задържате натиснато копчето OFF
- Докато държите OFF, задъжате и копчето AUTO за около 5 секунди

Смяна на температурната единица за външна температура на таблото (целзий <> фаренхайт):
- С копчето TRIP избирате външна температура
- Задържате копчето RESET

rmk:
Номера на най-често сменяните консумативи (на 1.6 GDI):
Engine Air Filter28113-2S000Engine Oil Filter26300-35530A/C Filter97133-2E260Fuel Pump Filter31112-1R100

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия