Автор Тема: Проблем с включване/изключване на ABS + DBC Down -hill brake conttrol  (Прочетена 9701 пъти)

christian

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 188
  • Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 6AT
Здравейте. От 10 дни имам проблем с включване/изключване на ABS + DBC Down -hill brake conttrol. Въпросните се включват /светват на таблото/ сами неясно как и след това много трудно след многократно пробване се изключват. Или включва се DBC Down/бутона свети/ -hill brake conttrol /бутона свети/ и се изключва ABS. Някакви предположения?
Мисля да се ходи на диагностика в сервиза за изтриване на грешките. Колко струва диагностиката в София?
2,0D 16V CRDi AWD 6AT

direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: Проблем с включване/изключване на ABS + DBC Down -hill brake conttrol
« Отговор #1 -: Октомври 30, 2012, 01:07:35 pm »
В книжката на десетина места е написано - светне ли лампичка, не пипаш нищо и бягаш в сервиза. Нали ти е в гаранция колата? Отиваш и казваш да ти оправят проблема.

christian

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 188
  • Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 6AT
Re: Проблем с включване/изключване на ABS + DBC Down -hill brake conttrol
« Отговор #2 -: Октомври 30, 2012, 01:10:49 pm »
Записана е вече. Петък 14ч. Лошото е, че не го прави непрекъснато, а когато и скимне както обикновено се случва.
2,0D 16V CRDi AWD 6AT

lini

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 175
  • Sportage SLE 2.0
Re: Проблем с включване/изключване на ABS + DBC Down -hill brake conttrol
« Отговор #3 -: Октомври 30, 2012, 01:14:09 pm »
В сервиза ще ти оправят проблема. По  чуждите форуми имаше много изписано за него преди - най-вероятния причичнител беше някаква джаджа, която контролира светването на стоповете (brake light switch).

christian

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 188
  • Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 6AT
Колата в момента е в сервиза. Като за начало липсвали някакви ъпдейти за двигателя. Някои знае ли нещо повече. А защо ги нямам незнам!
2,0D 16V CRDi AWD 6AT

christian

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 188
  • Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 6AT
Абе хора, каква е тази практика в сервиза в Сф оставения автомобил да излиза извън сервиза за тестване!!!!!!!!  %)
И това без знанието и разрешението на собственика! Е*а си м***та.
Че те така и престъпление може да извършат с чужда кола.
За първи и последен път в този сервиз определено.
« Последна редакция: Ноември 02, 2012, 04:37:22 pm от christian »
2,0D 16V CRDi AWD 6AT

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1323
  • KIA Sportage III - D4HA
Като се минава на годишното ТО не ъпдейтват ли тогава софтуерите ?
От друга страна, аз като видях сервиза вече знам, че там няма да стъпя (то да видим дали ще си купя КИА де).

christian

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 188
  • Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 6AT
И още има...
Значи колата отиде за двете лампички само, а те сменили и две биалетки /старите не са върнати/, нещо си по ключалките и стоп машинка /за какво служи? тя е била проблема за светването на лампите/, незнам си какво и накрая без никакъв документ.
« Последна редакция: Ноември 02, 2012, 04:46:18 pm от christian »
2,0D 16V CRDi AWD 6AT

CoolMaN®

  • Наблюдава денонощно
  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 933
Ехааа  %) Нали за КМБ говорим, не за кварталния сервиз  :o

christian

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 188
  • Kia Sportage 2,0 CRDi AWD 6AT
Ехааа  %) Нали за КМБ говорим, не за кварталния сервиз  :o
Ами да за него говорим. Онзи секретния в Горубляне.
2,0D 16V CRDi AWD 6AT

lini

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 175
  • Sportage SLE 2.0
Стоп машинката сигурно е това brake light switch, което споменах. Това е нещото, което като натиснеш педала на спирачката и казва на стоповете отзад да светнат. Като не работи, колата се ошашква, защото този сигнал не е само за стоповете, ами се ползва и от АБС и други системи.

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1323
  • KIA Sportage III - D4HA
Да съвсем нормално е при развален бутон на педала на спирачката да се задействат лампите за системите за сигурност. Компютъра на колата постоянно следи скоростта на колата и вижда, че колата ускорява, намалява, но не се натиска спирачката, съответно се чуди дали информацията от датчиците за скорост и издивидуалните АБС датчици по колелетата са верни и тогава ти индикира на таблото. Нормално е да си имал проблем с този датчик и да са ти го сменили.

За другите неща обаче не е ясно защо са сменени, защо не са ти дали старите части, защо няма документ за смените, защо са ти изкарвали колата без информиране....
А поне сложиха ли ти по-нов софтуер (щом си бил със стар) ?
Явно това са все нормални неща за сервиза на КИА.

direct

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Абе хора, каква е тази практика в сервиза в Сф оставения автомобил да излиза извън сервиза за тестване!!!!!!!!  %)
Това ми напомня случката с един познат с Мазда 6. Оставя си колата за нещо малко в официалния сервиз и на другия ден отива да си я вземе и я вижда размазана. :) Някой служител я взел за през нощта и я треснал.

На мен ми записаха точните километри. Предполагам като гаранция за подобни изпълнения...

За първи и последен път в този сервиз определено.
Звучи добре, ама въпросната 7/10-годишна гаранция...

jovan83

  • Новак
  • *
  • Публикации: 37
Биалетките се сменяват по сервизна кампания и старите няма как да се върнат на клиента, понеже после няма как да се докаже пред корейците, че са сменени и след това се бракуват. А относно така наречената пътна проба се прави да се види в движение как работят всички системи и по-конкретно в твоя случай системата на ABS/ESP.
Поздрави
« Последна редакция: Ноември 02, 2012, 10:38:27 pm от jovan83 »

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Те като пуснат новата база,друго ще говорите,ама хайде.Начешете си пръстите rofl