Здравейте, таааа и аз от доста време съм си собственик на тая каруца и за сега (да чукна на дърво) всичко върви по план.
Когато я купих веднага смених масла, филтри, ремъци и т.н. Дънил съм се 2-3 пъти: Един път издивях и трябваше да сменям бензиновата помпа след това + комплект предни гуми и - учудващо - по колата няма толкова поражения;
Втория път ме спряха едни полицаи и се заядоха за стикера на пожарогасителя
- не че се оправдавам (простете ако го написах грешно
) ама 2 часа по-късно се появи буря и с 65 някъде влезнах в една яма, пълна с вода на пътя
- резултата беше бабунка на предна дясна гума
но за щастие последва смяна на четирите гуми с чистак нови
Сега съм студентче и ми е много близко всичко, та за това съм я оставил на вехтия ми татко, който всеки ден минава 70 км. и някак е по-далавера той да я кара вместо да събира прах и да я набелязват рази джамбази при мен...
Иначе в купето лампата горе ми е много слаба, но в една голяма червена верига хранителни (
) магазини намерих евтино светодиодно решение - сега цепя мрака като щъкна копчето и съм ей така -
;
Като се прибрах у нас и баща ми ме изненада - ходил до Враца, там един пичага му дал теглич - та баща ми беше закачил едно полу ремарке немско, ма когато там бутал жичките за гнездото на ремаркета
ШИБАНОТО ИМОБИ
нещо се бъгнало, та колата не искала да пали; Сега ше се праим с него на доктори и ше го махаме това имоби, но това е тема за друг раздел....
Иначе колата е 1.8cc 116 кс, пълен инж. АГУ 20л. (реално хваща 19):
- с климатик 19л. макс 210 км.
- без климатик 19л. макс 225км.
говорим за смесен разход;
Сложил също и 2 халогена, но единия рефлектора му бил станал на прах, та поръчал още 2 сега имам резерви
Освен, че таблото ми отпред е леко зяпнало (така я купих ако трябва съм честен, търся начин да я побългаря но там си е ) и че дясното стъкло до шофьорската врата машинката не дава добър контакт (ако я задържа сваля стъклото ама иска да си спец) други проблеми НЯМА. В колата сме се хващали смело и безотговорно 7 човека. С времето леко е клекнала (но ние я товарим) та сега сменихме и ресьорите и също така антената ми леко щрака-лака /едно от отделенията е залепнало/ и багажника, след монтажа на теглича, трябва да се поудари малко по-силно за да се затвори.
Абе уж няма няма бая написах, но повечето са бели кахъри. Ето това представлява да си собственик на KIA Clarus 1999 (стария изглед)
П.С. Забравих да спомена, че цвета е тъмно син ~ черен