Добре Дошли във Форума
То хубаво няма 200лв, ама за дизел не става с тоя 480А ток. Няма и година да изкара
Онзи ден след 5-10 минути на габарити колата не можа да запали. Случи ми се в Стара Загора. Нямаше възможност за тикане, тъй като бях паркирал между две коли. Спаси ме бати ви Краси от КИА Стара Загора. От половин дума дойде човека с кабели и запалих. Евала, рядко точен пич!!! Колата ми е вече на 4 години и той ми каза че било нормално акумулатора да си заминава вече. На мен ми се струват 4 години доста малко време, но не знам дали не съм в заблуда. Правя си изводи от това, че имам една Корса 1.4 94-та година, която съм я купил 2005 година в Австрия, като 2 години я карах там и вече 5 години майка ми я кара тук. Тоест 7 години акумулатора не е дал признаци че ще умира, имайки предвид, че Корсичката е била с този акумулатор още преди аз да я купя. От там си правя извод, че 4 години за чисто нов акумулатор са много малко. Акумулатора на Корсата е австрийската марка Banner, има лепенка TESTSIEGER (което означава че е победител в някакъв тест) , гледам че вече и в България ги внасят, така че ако ми се наложи да купувам нов, ще си взема такъв.Какво мислите вие и колко все пак е нормалния живот на един акумулатор? Някой друг има ли впечатления от Banner?
Модел дали си видял?
Е , това е - почти на 100 % акумулаторите ни издържат около 4 години - после си е повече на страх...
Цитат на: jorko.b67 в Ноември 29, 2012, 05:12:25 pmЕ , това е - почти на 100 % акумулаторите ни издържат около 4 години - после си е повече на страх...еми при дизелаците е така скапват бързо акумулатора пък веднъж два годишно да се слага на зарядно е препоръчително защото не винаги динамото може да дозареди на 100%. примерно ако има много пуснати консуматори климатик,фарове,радио и др.и на къси разстояния от порядъка на 6-7 км. си остава недозареден и затова е хубаво профилактично да се дозарежда отвреме на време.аз тия дни си взх и хубаво зарядно и сега ще го пусна малко да позареди