Здравейте! От скоро сме собственици на KIA Sorento 2006(2007)г. и сме доста доволни от покупката си. Но както знаете си трябва и облужване.
Сменили сме маслата, филтрите, свещите, гресирани са каретата на кардана. Имаше и още един проблем с датчика на потенциометъра... след като пръснахме около 100лв. по ''гаражни'' майстори да чистят грешката на компютър, която се появяваше почти веднага след изчистване, отидохме в сервиз на КИА, там също изчистиха грешката, но скоро пак се появи и се стигна до смяната на датчика на потенциометъра (TPS). Засега грешката я няма, надявам се да не се и появява (да чукна на дърво). Обаче, след смяната не настроиха оборотите и сега като се кара на автоматични скорости набира чак до 4-4.500 оборота, което е прекалено (според мен)
Като цяло е това, ако има още нещо ще го добавя или може да питате!
Ето и една снимка на зверчето:
Едит: Днес сменихме лагерите на главините на предните колела (по 1 лагер на главина). Карето нямаше проблеми, така че не сме го сменяли, носачи, болтове всичко е перфектно предницата е перфектна! И тук идва новата чуденка. Маслото на диферинциалите някво по-специално ли е (като на Хондите) или е обикновено масло за диферинциали? Появи се (или го е имало) един проблем: при бавно завиване на пълен десен или ляв задното колело сякаш преблокирва-за това питам за маслото, да не е от него. Съмнява ме и още нещо от високите обороти (дошли от потенциометъра-TPS), от тях да прави тоя блокаж или незнам. Който има идеи да пише (дори и не конкретно за проблема), отворен съм за всякакви мнения и съвети!
Едит2: Проблема е оправен, всичко се оказа, че е от високите обороти. Те са оправени, всичко е 6! Остава само каране!
пп: Ще се радвам на някое мненийце, на някой съвет!