FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Я какъв спор се развихри ...лично за мен Кашкая е яко грозен /преди фейс лифта/ и не знам как са го продавали. Спортиджа е ОК, стига да не тракаше! Смятам, че просто съм уцелил лоша сглобка, но вече година няма решение на въпроса. Но ако си трака така, то това е не е кола, джип...а каруца....чудиш се какво караш...нова кола или на 20г дръгел....при мен трагедията е тотална....но това си е мое мнение .Ако я караш леко, не натоварено сигурно е ОК, от вкъщи на работа и обратно...но както аз я търкалям всекидневно натоварено виждаш всичко. Не е за натоварено всекидневно каране, яде накладки на 15-18к, два пъти криви дискове, конзолата се разтрака от 18к...сложихме нова та и сега и тя трака, решение няма....чакаме рейката и ще видим....
По принцип темата е за спортидж, но понеже попитахте - ето как се усуква кашкая:https://www.youtube.com/watch?v=Ct2r8UAQGOIгледайте след 8мата минута.
Колега Smirnoff, паветата на Баучер са малки и там трудно се усеща. Но ако избереш по-едри там лъсва истината - явно създават по-голям резонанс и трака като за световно. Сега се чува като тракане желязо в желязо и като набиеш спирачки се усеща как пръта почва да трака, а напоследък почна и да се чува ясно и в купето. Да полудее човек от "качество". Пробваха да ми сменят каретата, които свързват кормилната колона с рейката, но резултат нямаше, пак същото. Направих като теб с волана нагоре/надолу, напред/назад около 10-на минути и е ок докато не мина през релси или павиран път - нещо се разхлабва и почва да трака. Всичко това със сменена колона. По малките павета не се усеща, уверяват ме, че е от рейката