Автор Тема: kia 2000г- tdi 87к.с.-влиза в авариен режим .Помогнете  (Прочетена 2667 пъти)

merikati

  • Новак
  • *
  • Публикации: 39
от както я имам -9 месеца влиза в авариен режим след светване на чек лампата/писал съм и преди за това/
прави го  рядко,понякога минават и 10 дни без да го прави!
В сервиза на КИА не можаха да ми помогнат-нямало записани никакви грешки.Опитвам се да търся някаква зависимост-на каква скорост ,температура,предавка-не мога да намеря такава.Свалих катализатора,наскоро разбрах,че имала 2 маслени филтъра,смених и вторият,които явно не беше сменян с години,но нищо
СВЕТВА ЛАМПАТА И ГУБИ МОЩНОСТ,БЕЗ ДА ГАСНЕ.КОГАТО ПОДАМ ГАЗ,ЛАМПАТА УГАСВА,НО КОЛАТА"ЗАБИВА",ПРИ ВТОРОТО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ ВСИЧКО СЕ ОПРАВЯ!
Последният път когато стана,а изключиш от скорост и оставих лампата да свети 5 минути/не съм подавал газ нарочно  за да има по дълго време да запише грешката/.Пак отидох в КИА и отново нищо не е записал компютъра.
НЕ знам какво да правя вече!

TATI

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 499
Свалете и почистете геометрията. Турбото пренадува и за това компютъра го реже, за да предпази мотора. Проверете и всички вакуумни маркучета, както и актуатора.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Seat Ibiza 2007, 1.2, manual

merikati

  • Новак
  • *
  • Публикации: 39
Благодаря,колега,но аз с това което си написал няма как да се оправя,поради слабите ми познания.
Ще търся някои,които разбира  и ще му предам какво си написал.

merikati

  • Новак
  • *
  • Публикации: 39
след като почетох  в нета за това което ми написахте и поразгледах турбината и актуатора,проверих вакуумните маркучи и се
оказа ,че този,които влиза в актуатора е разхлабен.Стегнах го и вече 25 дни не го е правила!
БЛАГОДАРЯ ,КОЛЕГА!