Добре Дошли във Форума
До колкото разбрах компа на ГИ е вързан и за ОБД буксата (не на самата букса, а някъде преди нея сигурно за кабелите) и от там трие грешките в компа на колата. Нали някъде в началото на темата се говореше, че ГИ имал "OBD корекция" или там както се казва.
Мите, няма значение дали кабелите от ГИ са прекарани до ОБД буксата в купето и са се вързали за същите кабели но от другия край (от към компа на колата в коша). Въпроса е, че явно се получава, че в един момент има вързани две неща едновременно - блутут диагностиката и ГИ на едни и същи шини. До колкото знам по тези шини не вървят аналогови сигнали а си е цифров протокол (при това двупосочен). Та как изобщо работи...
Е,значи сме два които четем,че има богата смес.Какво повече да му изчоплим.....,не знам.Изпарител<->редуктор
Ами не е така.Газта е с по-голямо налягане!При изпускане от редуктора,сещай се.
е хубаво.Дано споделиш,ако намериш решението