Автор Тема: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V  (Прочетена 105033 пъти)

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #90 -: Май 29, 2014, 01:28:28 pm »
До колкото разбрах компа на ГИ е вързан и за ОБД буксата (не на самата букса, а някъде преди нея сигурно за кабелите) и от там трие грешките в компа на колата. Нали някъде в началото на темата се говореше, че ГИ имал "OBD корекция" или там както се казва.

Най-вероятно нещо такова са направили , никаква идея нямам  8-).

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #91 -: Май 29, 2014, 01:33:05 pm »
До колкото разбрах компа на ГИ е вързан и за ОБД буксата (не на самата букса, а някъде преди нея сигурно за кабелите) и от там трие грешките в компа на колата. Нали някъде в началото на темата се говореше, че ГИ имал "OBD корекция" или там както се казва.
Ха.
Лично аз подобен монтаж на ГИ,с прекарана инсталация до обд буксата в купето не съм видял!Дори официалния представител не ги прави така! Всичко е в коша на колата!

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1323
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #92 -: Май 29, 2014, 02:16:10 pm »
Мите, няма значение дали кабелите от ГИ са прекарани до ОБД буксата в купето или са се вързали за същите кабели но от другия край (от към компа на колата в коша). Въпроса е, че явно се получава, че в един момент има вързани две неща едновременно - блутут диагностиката и ГИ на едни и същи шини. До колкото знам по тези шини не вървят аналогови сигнали а си е цифров протокол (при това двупосочен). Та как изобщо работи...
« Последна редакция: Май 29, 2014, 02:18:44 pm от rmk »

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #93 -: Май 29, 2014, 02:18:50 pm »
Мите, няма значение дали кабелите от ГИ са прекарани до ОБД буксата в купето и са се вързали за същите кабели но от другия край (от към компа на колата в коша). Въпроса е, че явно се получава, че в един момент има вързани две неща едновременно - блутут диагностиката и ГИ на едни и същи шини. До колкото знам по тези шини не вървят аналогови сигнали а си е цифров протокол (при това двупосочен). Та как изобщо работи...


Kогато посещавате сервизен център за диагностика на двигателя или други модули на автомобила е необходимо да оставите вашата газова инжекционна система в сервизен режим за да може сервизните специалисти да извършват диагностика с специализирана апаратура.
За да преминете в сервизен режим, моля преминете на бензин, след което задръжте бутона на превключвателя десет секунди докато започне за мига жълтия сервизен светодиод. След като светодиода започне да мига системата вече е в сервизен режим и може да бъде диагностицирана със специализирана апаратура.
След приключване на сервизните дейности отново натиснете и задръжте бутона на превключвателя за 10 секунди докато изгасне жълтия сервизен светодиод.
- See more at: http://www.fobosgas.com/page/146/korektsii-po-obd-ii.html#.U4b9uzfZLFw

Това е от сайта ;)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #94 -: Май 29, 2014, 02:20:46 pm »
А не.Това е от сайта
https://www.fobosgas.com/userfiles/editor/file/fobos_gas_schematics_bg.pdf

Вече,кое как е връзвано,аз не мога да кажа.
Факт е обаче,че проблема на човека си седи.
Той не иска да ходи нито при познати,нито при специалисти rofl
« Последна редакция: Май 29, 2014, 02:27:27 pm от Митето »

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1323
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #95 -: Май 29, 2014, 02:29:39 pm »
Сега прегледах официалните схеми от сайта на фобос и на всички схеми редуктора за налягането от газовата бутилка е означен като "изпарител" :)
Проблема на човека не виждам как ще му го решим.
В първото ми мнение в темата писах, че сместа му е богата. Той сам потвърди, че отвреме на време вижда такава грешка в компа. (предполагам не е постоянно там, щото ГИ я трие). Той обаче търси проблема на друго място. Еми...

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #96 -: Май 29, 2014, 02:32:48 pm »
Е,значи сме два които четем,че има богата смес.
Какво повече да му изчоплим.....,не знам.
Изпарител<->редуктор  crazy

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #97 -: Май 29, 2014, 02:43:52 pm »
Е,значи сме два които четем,че има богата смес.
Какво повече да му изчоплим.....,не знам.
Изпарител<->редуктор  crazy


Ами търся я извън газта . Просто ми е светвал чека за богата смес , когато съм карал продължително и на бензин ( над 250 км ) . В този случай газта няма нищо общо  :-[ . Тогава бях със смотаното BRC :)

Иначе за изпарител-редуктор в 95% от сайтовете за газ го водят така :) , явно са прости хорицата  :)
« Последна редакция: Май 29, 2014, 02:52:22 pm от Lubomir_Valkov »

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #98 -: Май 29, 2014, 02:51:00 pm »
Ами не е така.
Газта е с по-голямо налягане!
При изпускане от редуктора,сещай се.

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #99 -: Май 29, 2014, 02:55:28 pm »
Ами не е така.
Газта е с по-голямо налягане!
При изпускане от редуктора,сещай се.

Ами питал съм доста Газаджии, именно за изпускане на газ и ми казаха , че ако изпуска ще запаля на кукуво лято. Затова го търся проблема другаде. Мога да ти изброя и фирмите, в които работят . ( включително и специалистите от БРЦ :) )

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #100 -: Май 29, 2014, 02:56:09 pm »
е хубаво.
Дано споделиш,ако намериш решението

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1323
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #101 -: Май 29, 2014, 02:58:18 pm »
А може ли да споделите какво представлява този "газ анализ", за който се говореше.
Какво гледат, какво настройват?

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #102 -: Май 29, 2014, 03:01:31 pm »
е хубаво.
Дано споделиш,ако намериш решението

На 100 % , стига да не изхвърля колата преди това  :) :) :) :) yahoo
« Последна редакция: Май 29, 2014, 03:08:43 pm от Lubomir_Valkov »

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #103 -: Май 29, 2014, 06:23:07 pm »
Успях да свържа Torque,  колата запали нормално. Всичко е като при колегата rmk,  с изключение на висока температура на въздуха ( показваше 26 градуса)  докато борда само 15.Отделно налягането беше 36 KPa. Дали не е заминал Мапа?
« Последна редакция: Май 29, 2014, 06:28:44 pm от Lubomir_Valkov »

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1323
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #104 -: Май 29, 2014, 06:38:24 pm »
Та значи всичко е като при мен, само температурата и налягането не съвпадат. А кое съвпада?  rofl

Според гугъл 36 КПА са около 5.2 ПСИ, като моя мап е показвал подобна стойност, както се вижда от моята снимка.