FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Всяко студено палене е от втория или третия път.Когато запали колата двигателя работи много мудно ( не може да се изфорсира , при подаване на газ глъхне , тресе ).Когато колата се кара на бензин ( около 200 км. ) , започва да пали нормално както и вървенето се пооправя.
Хванал си се за изпарителя и това е. Казвам ти проблема не е в него. Ако карам колата 20-50 км. без да пускам никаква газ , само на бензин проблема си е същия. В този случай изпарителя не се ползва по никакъв начин . Как по магически начин ще изпуска и в този случай.
И един въпрос, какво значи "OBD корекция"? (простете за невежеството)
Цитат на: Lubomir_Valkov в Май 26, 2014, 08:47:51 pmВсяко студено палене е от втория или третия път.Когато запали колата двигателя работи много мудно ( не може да се изфорсира , при подаване на газ глъхне , тресе ).Когато колата се кара на бензин ( около 200 км. ) , започва да пали нормално както и вървенето се пооправя.Всички тези симптоми ме навеждат само на една мисъл:На газ колата работи с прекалено богата смес (най-вероятно и харчи доста). Тази богата смес се улавя от ламбда сондата и се индикира в компютъра. Той "вижда" това и си записва "отрицателна" корекция на количестото бензин. Тази корекция не се отразява когато се кара на газ. В последствие, когато изстине и се наложи палене на бензин - с толкова малко бензин (поради отрицателната корекция) не може да запали.Има ли записани грешки ?Евентуално сутрин преди запалване да откачиш акумулатора за малко с цел изтриване на грешката и отрицателната корекция (въобще не знам дали на този двигател е приложимо) ?(Само да кажа, че всичко това са предположения, не знам как точно работи бензиновия двигател на сиид.)И един въпрос, какво значи "OBD корекция"? (простете за невежеството)