Автор Тема: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V  (Прочетена 104539 пъти)

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #15 -: Май 27, 2014, 10:03:15 am »

И един въпрос, какво значи "OBD корекция"? (простете за невежеството)
Корекция за изтриване на грешките ok
Предполагам,че са сложили Reset DTC mix ,който трие точно грешки за неправилно разпределение на горивната смес,ама ето,че не му помага!

Да точно. Мерси за предложената помощ но се отказах от BRC :). По газовата е сменено абсолютно всичко с ново :).Забравих да напиша , че колата е на 166000 хил. километра. Може ли ламбда сонда да ме бъзика така или някои датчик ?
« Последна редакция: Май 27, 2014, 10:06:07 am от Lubomir_Valkov »

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1316
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #16 -: Май 27, 2014, 10:28:52 am »
Еми съвсем възможно е и ламбда сондата да има проблем - не пречи да я проверите.
А тази "чистачка на грешки" знае ли се кога трябва да сработва? Кога трие, преди палене, след гасене или как? Дали работи когато се очаква да работи?

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #17 -: Май 27, 2014, 10:40:56 am »
Еми съвсем възможно е и ламбда сондата да има проблем - не пречи да я проверите.
А тази "чистачка на грешки" знае ли се кога трябва да сработва? Кога трие, преди палене, след гасене или как? Дали работи когато се очаква да работи?

http://www.fobosgas.com/page/146/korektsii-po-obd-ii.html#.U4RApuaAI08
Тея от фобос,толкова правописни грешки имат на сайта,че съвсем ясно защо и с уредбите не са в час crazy

Чудно защо точно на тях си се спрял,ами не на ланди или пък бардолини,ловато 8-)
Както и да е.Колата си е твоя,парите също.Дано споделиш проблема,когато го намерите

kirilrz

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 214
  • още има да се учи
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #18 -: Май 27, 2014, 01:05:42 pm »
аз затова не слагам АГУ за да си нямам проблеми и да не ми пада мощността а и с 60 литрова бутилка зареждаш по-често щото харчи повече.1200-1500 лв е газовото горе-долу читаво а за дизел ако се взема нов е с около 3000 по-скъп но няма проблеми като разликата в икономията е около 5 лв на сто.ако на бензин една кола харчи 10 на сто градско сложи 2.70 бензина прави 27 на газ ще е 12 на сто по 1.30 прави 15.6 на дизел слагам 7 на сто градско по 2.70 дизела прави 19 лева.айде слагам и поддръжката на дизела че е малко по-скъпа ама от 19 лв на сто да излезе 20 лева на сто.По скъпа имам предвид свещи,акумулатори и т.н.Аз винаги съм бил твърдо за дизела щото и газта си има обслужване и там се дават пари
да имаш девствена жена и девствена кола е най хубавото нещо на света :-)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #19 -: Май 27, 2014, 01:19:01 pm »
Няма такова нещо.Газовото винаги е ефтино!
Това са само легенди.
Ти сипваш 200 на седмица бензин,аз ще сипя само 50 !
И все пак,да погледнем и разходите за свещи-40 лв.Разход филтри(газови) на 10 000км  този на маркуча-20 кинта.Този на изпарителя, на 20 000км  -20 лева

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #20 -: Май 27, 2014, 01:28:17 pm »
За разходите за свещи , филтри е така. Но нормално е да сложа газова при положение , че за 13000 км. съм си я избил. След това избивам колата. За спестените 1400 лв. за година , ще и правя основен ремонт всяка година  yahoo

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #21 -: Май 27, 2014, 01:33:29 pm »
Имайки впредвид колко тънкостенни ги правят днешните двигатели,се съмнявам да правиш всяка година!
Ти сега си дал за нова система,от която съм сигурен,че ти е сменено само компа,изпарителя и бутилката.
« Последна редакция: Май 27, 2014, 01:35:10 pm от Митето »

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1316
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #22 -: Май 27, 2014, 01:38:09 pm »
Прочетох описанието на "Корекции по OBD II", от линка който даде Митето и това изречение ми се наби в очите:

"За тези, които не позволяват, за да изтриете натрупаната грешка автомобилът трябва да се задържи на контакт около 10-15 сек. през това време газовият компютър ще се свърже с бензиновия и ако има натрупани грешки ще ги изтрие. "

Някой знае ли на сиид как става триенето на грешките (по-точно кога)? Да не се окаже, че просто трябва сутрин да се даде на контакт и да се изчака триенето на гршките (10-15 сек) и тогава да се върти?
Lubomir_Valkov, пробвал ли си го това?

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #23 -: Май 27, 2014, 01:40:59 pm »
rmk
и това няма да помогне.

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1316
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #24 -: Май 27, 2014, 01:54:42 pm »
Стана ми интересна хипотезата със старите мембрани на изпарителя. Значи да речем, че са напукани и пропускат, и къде отива тази газ, не стига ли до дюзите за газта (нали е газов инжекцион това) и там спира. Как това пречи на сутришно студено палене на бензин?

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #25 -: Май 27, 2014, 02:02:18 pm »
Вдвижение съм,и не ми е удобно да търся схеми и принципи на работа,но има доста.

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #26 -: Май 27, 2014, 02:23:46 pm »
Имайки впредвид колко тънкостенни ги правят днешните двигатели,се съмнявам да правиш всяка година!
Ти сега си дал за нова система,от която съм сигурен,че ти е сменено само компа,изпарителя и бутилката.

Ами сменени са , дюзи ( рейка ) , пълначката за газ , бутилка , компютър , копче , изпарител.Маркучи и кабели в двигателния отсек . Това ми изглежда на всичко + всички маркучи. Имам и 5 години гаранция или 150 000 км. Едва ли за икономия от 30 лв. после ще поемат ремонт за 100 ( примерно ). Всички стари части са си в мен , затова съм на 100 % сигурен , че са сменени.
« Последна редакция: Май 27, 2014, 03:26:46 pm от Lubomir_Valkov »

Lubomir_Valkov

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 90
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #27 -: Май 27, 2014, 02:24:38 pm »
Прочетох описанието на "Корекции по OBD II", от линка който даде Митето и това изречение ми се наби в очите:

"За тези, които не позволяват, за да изтриете натрупаната грешка автомобилът трябва да се задържи на контакт около 10-15 сек. през това време газовият компютър ще се свърже с бензиновия и ако има натрупани грешки ще ги изтрие. "

Някой знае ли на сиид как става триенето на грешките (по-точно кога)? Да не се окаже, че просто трябва сутрин да се даде на контакт и да се изчака триенето на гршките (10-15 сек) и тогава да се върти?
Lubomir_Valkov, пробвал ли си го това?

Не , но ще пробвам ;) , това е най-лесното :)
« Последна редакция: Май 27, 2014, 02:27:44 pm от Lubomir_Valkov »

romanpm

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 136
  • седем фута вода под кила и попътен вятър
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #28 -: Май 27, 2014, 09:37:37 pm »
 :) Ае , вие ме скарахте с някои понятия write
  какъФ газоФ инжекцион с изпарител   8-) аз за първи път чувам  %) Това де не е разпространено в " Шопландия" yahoo
Аз имам газово с изпарител и със стъпков мотор , на двигател с инжекция , но това не е газова инжекция bravo
На газова инжекция НЯМА ИЗПАРИТЕЛ! Кви мембрани  rofl Lubomir_Valkov ако ти изпускат мембрани на изпарител /ако имаш / ще ти надуе газ в антифризната магистрала  %) ...

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1316
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: Проблем с паленето KIA Ceed 1.4 16V
« Отговор #29 -: Май 27, 2014, 10:39:32 pm »
...какъФ газоФ инжекцион с изпарител   8-) аз за първи път чувам  %) Това де не е разпространено в " Шопландия" yahoo...
Ние в "Шопландия" (квото и да значи това) на редуктора на налягането на ГИ му викаме изпарител така за по-кратко/жаргон. Карай да е весело :)