Добре Дошли във Форума
Гореше и от бензина 2,5-3 литра за 500 километра на дълъг път с две спирания за кратко.
Цитат на: Боби61 в Декември 06, 2019, 06:14:44 pmГореше и от бензина 2,5-3 литра за 500 километра на дълъг път с две спирания за кратко.Наясно ли си ,как става по точно тая работа.Това при ГИ е НЕВЪЗМОЖНО.Такъв ефект може да бъде постигнат умишлено,при някои ГИ имаш цикли на почистване,при други ,над определени обороти превключват на бензин,но случайно заради този клапан да смесва и бензин ,ги разправяй на оня мормот с шоколада.
Датчика за външна температура се намира пред редаиатора, даже са 2
Идея си нямам защо са 2. На мен преди месец-два показваше каквото си искаше и за това ги търсих.Но за сега се оправи.
Дъ сейм шит, само дет черти не показваше. Но от месец се самооправи.
Откакто напълних резервоара до горе, не съм имал проблем с паленето нито веднъж. Сега стрелката на бензина се доближи до 1/2 и сутрин започна да пали от втория път. Като падне още горивото ще започне да пали още по-трудно. Не знам какво да мисля...
Здравейте и от мен. Аз имах същия проблем и се оказа, че при каране на газ компютъра прави отрицателни корекции от богатата смес и след това като трябва да запаля на бензин - трудно. Решението при мен е сипване до 1/2 резервоар с 100 октанов бензин и когато падне до 1/4 пак пълня до 1/2. Дано съм помогнал.