Автор Тема: Нов във форума  (Прочетена 13060 пъти)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Нов във форума
« Отговор #15 -: Януари 25, 2015, 06:29:48 pm »
Нормално

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Нов във форума
« Отговор #16 -: Януари 25, 2015, 08:06:40 pm »
Нормално
Нормално е да се появява това чукане? :o Все пак някакво "научно" обяснение? Как се регулира луфта на клапаните на този мотор?
« Последна редакция: Януари 25, 2015, 08:13:09 pm от жоро »

TATI

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 499
Re: Нов във форума
« Отговор #17 -: Януари 25, 2015, 08:53:55 pm »
С луфтомер и пулове.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Seat Ibiza 2007, 1.2, manual

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Нов във форума
« Отговор #18 -: Януари 25, 2015, 09:07:39 pm »
Разбрах, че е с пулове, а не с хидравлични повдигачи. От какво все пак се получава чукането?

TATI

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 499
Re: Нов във форума
« Отговор #19 -: Януари 26, 2015, 07:55:47 am »
Ами от износването на материалите. Всеки автомобил се нуждае от регулировка след определен интервал от време. При тези с пулове, се регулира с подмяна на съответния пул със съответен по дебелина размер
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Seat Ibiza 2007, 1.2, manual

PolYank

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 66
Re: Нов във форума
« Отговор #20 -: Януари 26, 2015, 09:46:39 am »
При мен това чукане и тракане се появява винаги, когато сипя нафта от "по-евтините" бензиностанции. С нафта от "ЕКО" винаги трака мотора. Мисля че и при теб проблема е от скапаното гориво по родните бензинджийници.

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Нов във форума
« Отговор #21 -: Януари 27, 2015, 10:23:16 pm »
Колега ТАТI, мисля, че ако имаше нужда от регулиране на луфтовете, чукането щеше да е постоянно, а не инцидентно.
 PolYank, действително в момента съм с нафта от ЕКО. Но ако е от горивото, няма ли да чука постоянно, докато е с това гориво?

TATI

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 499
Re: Нов във форума
« Отговор #22 -: Януари 28, 2015, 08:20:34 am »
Грешно съм ти разбрал въпроса, понеже питаше за пулове и регулиране на клапани.
Ако говорим за причукването на дюзи при около 1800-2000 оборота, то е нормално. Според горивото, което сме сипали, понякога е по-силно, понякога не.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Seat Ibiza 2007, 1.2, manual

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1870
Re: Нов във форума
« Отговор #23 -: Януари 28, 2015, 11:37:47 am »
При мен , преди години имаше подобно "чукане" , само при студен двигател. Колата беше съвсем нова , а и аз нямах никакъв опит с дизелите...
Отидох в сервиза и се оказа , че между дюзите (под горната кора на двигателя) , мишки са си оставяли кестени и лешници.... Махнахме тези хранителни остатъци и шума изчезна. Веднага !!!
На скоро писах в тема за борба с гризачите - купуваш си от първия санитарен магазин 2 сапунчета с кошничките за тоалетна чиния (аз си ги закупих за по 0,39 лв/бр.) и ги закачаш в коша на двигателя , на места на които няма да пречат на разни въртящи се части като ремъци , примерно. И на двете ми МПС-та го направих това и от тогава нямам този проблем.
Дано да е от това...
Успех !

PolYank

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 66
Re: Нов във форума
« Отговор #24 -: Януари 28, 2015, 12:13:04 pm »
Не е постоянно чукането от лошо гориво. По - скоро докато позагрее двигателя. Сина ми беше заредил в ЕКО и се наложи да долея 1л. газ, от тази за газените лампи, ако се сещаш. Чукането изчезна веднага. Става и с един - два литра олио, но не го препоръчвам. drink

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Нов във форума
« Отговор #25 -: Януари 28, 2015, 06:50:59 pm »
Благодаря за всички мнения. Надявам се, че действително не е нищо опасно.  drink

mitio85

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Натискането на спирачки бърка директно в джоба!!!
Re: Нов във форума
« Отговор #26 -: Февруари 02, 2015, 11:15:03 pm »
Здравей колега относно шума във двигателя от веригата е.Може да е понеже обтегача е маслен пробвай да я оставиш малко да поработи на празен ход преди да я угасиш да се охлади турбото,защото ако е много загряло маслото по малсената магистрала се изпарява и претракването се появява от това че обтегача е празен и не обтяга веригата  докъто не се напълни.Имах същия проблем с моята киа дори в документите за експлоатация си пише че след дълго каране се оставя да поработи малко на празен ход да се охлади турбото пробвай и кажи дали има ефект.

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Нов във форума
« Отговор #27 -: Февруари 03, 2015, 08:34:09 pm »
За какво охлаждане на турбото пишеш? Писал съм "Когато колата не се кара 3-4 дни, като я запаля, двигателя работи по-шумно докато не загрее добре." :o

mitio85

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Натискането на спирачки бърка директно в джоба!!!
Re: Нов във форума
« Отговор #28 -: Февруари 03, 2015, 09:56:05 pm »
Здравей колега!При по голям престой маслото се оттича в картера и има тракане докъто качи масло навсякъде но то трае няколко секунди и утихва ако си я бил загасил гореща от топлината на турбото маслото напълно изсъхва и може да трака и минута ако е повече имаш проблем с маслото или дюзите.По вероятно дюзите.

iliev_1971

  • Новак
  • *
  • Публикации: 19
Re: Нов във форума
« Отговор #29 -: Февруари 05, 2015, 06:56:33 pm »
Браво пич.И аз мисля че има проблем с дюзите или горивото.Някой май само си чешат езиците.