Извинявам се на колегата smirn0ff, че пиша в темата му, но прегледах техническия раздел и не намерих подобаваща информация.
Понеже 2-те полуоски бяха закривени, то се наложи да ги демонтираме и изправим. Обаче изтече масло от автомата.
Поисках да го сменя цялото с машина, но дилемата е какво да е ATF SP3 или ATF SP4.
Всички ми казват, че е SP4 дори и оттам от където я купих, но се оказа, че моя модел Соната започва с 5 степенен автоматик (какъвто е моя) и след 6-7 месеца сменят модела на скоростната кутия с 6 степенна и така до наши дни.
В руския форум е подобна ситуацията с КИА К5/Оптима и там по ръководство дават за 5-степената да слагат SP3, а на 6-степената SP4.
Старото масло, с което е дошла от Корея беше тъмно розово червено, има ли някакво значеное това?
Ако сложа изцяло SP4, a тя е за SP3 бих ли могъл да я прецакам нещо?
Извинявам се ако разводнявам темата с моите въпроси, но Оптима е на 99% сходима с моята Соната.
Поздрави