KIA Форум България > КИА Моторс

Връзка с Киа Моторс БГ

(1/11) > >>

harry:
Здравеите на всички във форума,

Аз съм Хари Иванчев ivanchev@kia.bg и съм управител на КМБГ. В офиса ми казаха на существуването на този форум и от известно време го следя с интерес. Бих искал да поздравя създателите на форума, както и всички участници, които с голяма страст изказват мненията си за марката и нашата работа. Прочетох почти всички мнения и наи-вече негативните, и смея да твърдя, че никога не съм имал по-добра обратна връзка за резултатите от работата на КМБГ. В тази връзка бих искал да систематизирам проблемите досега и да се опитам да внеса изветна яснота:
1.  Потропванията в сиид - този проблем беше поставен от нас пред Киа Моторс и се оказа, че такива оплаквания се получават само в България и Румъния. Това не значи, че ще ги пренебрегнем, дори наротив, ще обрънем още по-сериозно внимание, защото не очаквам нашите пътища да се оправя

Митето:
Здравейте г-н Иванчев,
Приятни ни е и на нас,че най-накрая някой от Киа България най-накрая се престраши да се представи официално!
Много Ви моля,да ни оставите и някакъв мобилен телефон(може и на лично да го пуснете) за евентуални бъдещи срещи с Вас(ние имаме огромно желание за това) да обсъдим неща които касаят взаимните ни отношения относно марката

Мерси предварително

Митко

harry:
Здравеите пак,

за съжаление изпратих съобщението си без да го довърша. Бях стигнал до потропванията в сиид, и че в Киа Моторс получават такива оплаквания предимно от дистрибуторите в България и Румъния. Нашите приемчици са специално уведомени за отстраняването на тези проблеми, защото ако чакаме да се оправят пътищата...надявам се на вашето разбиране.
Относно ремонтите - нашия централен сервиз има стандарт на приемане и техническо обслужване до 5 раб.дни. Относно отстраняване на щети - след нова година ще имаме още една камера за боядисване и срока ще се съкрати значително. В тази връзка следва да знаете, че ремонтите в неоторизирани сервизи водят до отпадане на гаранцията.
Това са най-повтарящите се теми, но бих се радвал да споделите и други проблеми за да вземем наи-бързото решение в най-кратки срокове - моя мейл е ivanchev@kia.bg и на сервизния инженер Илия Петров ilia.petrov@kia.bg.

Ще се радвам също ако мога да помогна този форум да има по-голяма публика, и в този смисъл бих предложил да качим линк в нашия саит...а също така, бихме се радвали да присъстваме и на някое от вашите събирания(стига да ни поканите).

dani:
Здравейте.
Ще се радваме на ползотворно сътрудничество с КИА България.
Относно срещите на форума, сте поканени.
Предполагам, че до края на годината ще има поне още една и ще се постарая да Ви уведомя лично за нея.
Все пак нашият екип, би желал да обсъди някои идеи с Вас, които бихме могли да реализираме съвместно и така да популяризираме още повече марката "КИА" в България.
А и все по често по улиците се засичаме със колеги от марката :).
Също така бих искал да Ви поздравя и за наградата "Автомобилна компания на годината" на автомобилното издание Autocar.

Поздрави!

Пешо:
Здравейте и от мен.
Искам да Ви поздравя с добре дошли.

Винаги сте добре дошли на срещите ни.

Отностно понятието "неоторизирани сервизи", какво точно се има предвид.
Говорим за България или Европа
Искам да кажа, че в редица Европейски градове сервиза на КИА и на Хюндай е един и същ, това значи ли, че
автомобили възползвали се от примерно от услуги като боядисване в такъв сервиз остават без гаранция?

Само сервизите на КИА в страната ли за "оторизирани" за Вас?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия